Supportforum

FZ 07 2015, Yoshi avgaser och DNA luftbox

jay.beus117@gmail.comjay.beus117@gmail.com Inlägg: 2Verified User

Jag har en full Yoshi-avgaser och ett DNA-luftfilter, när du blinkar ECU kan du lägga flera olika bränslekartor på det eller kan det bara vara en. Jag har en power comander fule karta som är för yoshi men bara lager luftfilter med snorkel bort. hur ska jag skriva fulekarta så att det är DNA-luftfiltret och Yoshi Exhaust? Finns det en bättre fule karta? Tack

kommentarer

• kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

Du kan bara skriva en fil till ECU åt gången. Du kan försöka importera PC-kartorna till en obegränsad fil för att se hur det fungerar först. Eller så kan du prova den raka obegränsade filen utan att PC-kartorna importeras.

• jay.beus117@gmail.comjay.beus117@gmail.com Inlägg: 2Verified User

Om jag har en melodi med ett helt annat fullständigt avgaser och en dna airbox-melodi, är det dåligt? Låten fungerar allt utom jag har en Yoshi och melodin är för en akrapovic avgaser. Är det en stor skillnad mellan dessa två i prestanda?

• kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

Det borde inte vara så mycket skillnad mellan de två. Endast om du är intresserad av att pressa ut den sista hk måste du gå till en dyno-melodi.

• TIME.GOTCHA123@OUTLOOK.COMTIME.GOTCHA123@OUTLOOK.COM Inlägg: 2Verified User

Hur får jag PowerCommader-appen. Jag har yosh och k och n luftfilter. Men kan du ta reda på hur jag får den kartan så att jag kan blinka min cykel? snälla hjälp

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

Hej, du söker efter en och ser om du kan hitta något som uppfyller dina specifikationer. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.