startonderbreker gsxr 1000 2017 32920-17k92 uitschakelen
conceptbike@orange.fr
in GSXR 1000
hallo, we kunnen het immobilisatiesysteem (contacttoetsen) verwijderen op een GSXR 1000 2017 32920-17k92. Ik heb geprobeerd het immobilisatiesysteem uit te schakelen, maar het werkt niet.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Is dit met de voorraad of onbeperkt bestand? Je hebt alle startonderbrekerhardware op de fiets verwijderd, correct? En het bestand in de ECU geflitst met de module "Immobiliser uitschakelen" ingesteld op "WAAR"?
Hallo ik heb het onbeperkte bestand gebruikt. "onbruikbaar maken" is natuurlijk waar. Wat bedoel je: "Je hebt alle startonderbrekerhardware op de fiets verwijderd"? Dank je
Heb je de startonderbrekerantenne ontkoppeld?
Ja, de antenne is losgekoppeld en de neiman is vervangen door een schakelaar
OK, we zullen dat bestand moeten bekijken. Ik zal hier op terugkomen zodra we klaar zijn met het onderzoeken ervan.
hallo, heb je een fout gevonden in het bestand dat ik naar je e-mailadres heb gestuurd? Dank je
Nog niet. Ik zal contact met u opnemen zodra ik iets weet.
Hallo, ik sta mezelf toe om in te grijpen omdat ik hetzelfde probleem had, ik loste op door een Amerikaanse kaart in plaats van een EU-kaart op de ECU te laten knipperen. De startonderbreker was niet uitgeschakeld met een kaart EU zelfs als ik "gedeactiveerde startonderbreker: waar" aanvinkte, maar het werkte nikkel met een kaart US Fabien
Fabien, bedankt voor deze informatie. Zodra de klant me zijn motorfiets terugbrengt, zal ik dat testen
we moeten de kaart VS plaatsen omdat er geen anti-start is
Hallo, kunt u het onderdeelnummer aangeven? Ik heb veel ECU-afbeeldingen geprobeerd zonder succes. Bedankt