Rajoittamaton vs varastossa ECU Flash (Power Commander asennettu)
Minulla on 19 R1, jonka asensin juuri AR Exhaust ja Power Commander. En tiedä, että kun asensin nämä kaksi, olisi vika, joka saa minut lukittumaan asetuksistani ja tappamaan alareunani. Asensin pakokaasun ja ladoin oikean kartan PCV: hen. Aloitettu se juoksi suuresti noin 5-10 min sitten heitti vian (todennäköisesti jotain tekemistä Exhaust-servon poistamisen kanssa. Minulla on ollut Graves Exupin eliminoija asennettuna muutaman viikon ajan ilman ongelmaa). Minulla on koodinlukija ja sovitin, jotta voin vahvistaa todellisen vian. Kun tonni korosti ja etsivät Internetiä ja ratsastajia vastauksia varten, päädyin siihen tulokseen, että se täytyy vilkkua. Kysymykseni on, mitä kartta pitäisi ladata. Minulla on edelleen tehon komentaja asennettu. Rajoittamaton kuulostaa hyvältä, mutta en ole varma, onko se muuttanut polttoainekarttaa. ECU ja PCV molemmat itsenäisesti säätävät ilmaa / polttoainetta kuulostavat huonolta ajalta. Mikä olisi paras ratkaisu 19: lle AR Exhaust (Flash ja PCV, Remove PCV ja vain flash, Unrestricted Flash + PCV, Stock Flash + PCV). Onko rajoittamattomalla kartalla muutoksia polttoainekarttaan vai poistetaanko ne yksinkertaisesti vikoja, huippunopeusrajoitinta jne.? Voinko salata rajoittamattoman ja jatkaa PCV: n käyttämistä nykyisen pakokaasuasetukseni kanssa? Minulla on penkki flash-pakki matkalla, joten minun on saatava tämä järjestetty ASAP. Arvostan apua tässä asiassa.
Kommentit
Voit tuoda PCV-kartan PCV-tuontitoimintoon joko R1-varastoon tai rajoittamattomiin tiedostoihin, ja sinulla on pääsy moniin aiemmin saavuttamattomiin ominaisuuksiin. Jotta voisimme kertoa teille totuuden, mikä tahansa PCV-kartta on parhaimmillaan bänditukitoimenpide, koska PCV voi käyttää vain TPS- ja RPM-karttoja. PCV ei voi käyttää MAP: ta (monipuolinen ilmakehän paine) x RPM-karttoja ECU: n sisällä, jotka ovat todellinen viritysominaisuus. Ei ole mitään järkeä käyttää näitä kahta yhdessä, koska ECU voi suorittaa PCV-kartan. ECU tekee joitakin pieniä muutoksia kartoitukseen aivan kuten PCV, mutta on syytä huomata, että mikä tahansa järjestelmä, jossa on O2-anturi, tekee muutoksia vain pieniin kaasun aukkoihin ja alempiin kierroslukuihin. Kun se on ohi, polttoaineen syöttö palauttaa parametrien asettamisen, koska kapeakaistainen anturi voi kertoa vain ECU: lle, että seos on rikas tai laiha - se ei voi kertoa sitä kuinka paljon.