Helpforum

Gele draad geeft diagnosefout

justin@ontrackperformance.cajustin@ontrackperformance.ca Berichten: 1Verified User

Ik probeer momenteel een 23 EX400 te flashen. Ik heb een tuningkabelboom voor de motor en ik heb de installatie-instructies nauwkeurig gevolgd. In eerste instantie mislukte het flashen (meerdere keren), dus ik heb de diagnose uitgevoerd en ontdekt dat het doorverbinden van de rood-gele draad ervoor zorgt dat de brandstofpomp nog steeds aanslaat. Dit wijst waarschijnlijk op een probleem met de installatie van de gele draad. Het doorverbinden van de rood-oranje draden zorgt er niet voor dat de brandstofpomp aanslaat. Ik heb de gele draad vier keer opnieuw geïnstalleerd en ervoor gezorgd dat deze niet alleen goed vastzit, maar ook correct is georiënteerd. Alles lijkt perfect te zijn geïnstalleerd. De pinnen op de ECU zijn allemaal intact en als nieuw, en de contactpinnen op de stekker van de kabelboom zitten ook goed vast. De motor loopt momenteel met de standaard afstelling, maar ik kan hem niet flashen. Kunt u mij alstublieft adviseren?

Meld je aan of registreer je om te reageren.