kaartwaarden opnieuw schalen

Hoi, ik ben nieuw met ftecu. Ik heb in het verleden veel met Maxxecu standalones gewerkt, dus ik ben niet echt nieuw in tuning. Het is ook de eerste keer dat ik moet ontcijferen hoe bepaalde dingen in een standaard ECU worden gelabeld of gedefinieerd, dus ik heb misschien wat voor de hand liggende of domme vragen... wees geduldig. Mijn belangrijkste vraag hier is: kan ik via ftecu de map-spanningswaarden aanpassen om de referentie te kunnen boosten? En kan iemand me de juiste richting op wijzen om dat te doen, als dat mogelijk is? Beetje off-topic, maar ik heb een paar korte vragen over hoe Suzuki dingen labelt. 1-secundaire injectoren... "injector timing" = pulsbreedte? "injector proportion" = injectorbalans? (Ik neem aan dat de getallen in de tabel een percentage zijn (?) bijvoorbeeld als ik kijk naar de cel voor x rpm en x tps is het getal in de cel een percentage van het getal in de corresponderende cel voor de primaire injector van die cilinder? 2-ontstekingsvervroegingstabellen - waar verwijzen groep 1, 2, 3 naar? Kan ik ook een stapvertraging instellen voor nitro of boost? Ik weet dat het een heleboel vragen zijn over een heleboel onderwerpen, maar iedereen met de kennis die bereid is me te helpen zou zeer op prijs worden gesteld. alvast bedankt... oh trouwens, het is een k6 1k onbekende boring en slag, geheel gesmeed, blok is gepind, kop geporteerd en gepolijst, straat(achtige)/strip nokkenas, mtc koppeling, 1-2 automaat, overgestuurde amr300 supercharger, 1 nitro kit als boost koeler en 1 grote kit op een progressieve controller of ik kan tijdens het vliegen overschakelen naar volledige 100% op een scramble-knop als ik de behoefte voel om het op te blazen tot winnen... (heb het al eerder gedaan, en als het de moeite waard is zou ik het opnieuw doen) ...en ja, zolang er geen sneeuw op de grond ligt is het in principe mijn dagelijkse