Tukifoorumi

kartta-arvojen skaalaus

braaap1379@gmail.combraaap1379@gmail.com Viestejä: 1Verified User
sisään GSXR 1000

Hei, olen uusi ftecun käytössä. Olen aiemmin tehnyt paljon maxxecun erillisillä yksiköillä, joten en ole mikään uusi virityksen parissa. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun joudun selvittämään, miten tietyt asiat on merkitty tai määritelty vakio-ohjausyksikössä, joten minulla saattaa olla joitakin ilmeisiltä tuntuvia tai tyhmiä kysymyksiä... Yrittäkää vain malttia. Pääkysymykseni on tämä, pystynkö ftecun avulla skaalaamaan karttajännitearvoja uudelleen, jotta voisin nostaa referenssiä? Ja voiko joku neuvoa minua oikeaan suuntaan, jos jollain on keinoa...? Hieman aiheen vierestä, mutta minulla on pari nopeaa kysymystä siitä, miten Suzuki on merkinnyt asiat. 1-toisioinsuuttimet... "injector timing" = pulssinleveys? "injector proportion" = suuttimien tasapaino? (Oletan, että taulukossa näkyvät luvut ovat prosentteina(?) esimerkiksi jos katson kennoa x rpm ja x tps:lle, kennon luku on prosenttiosuus vastaavan kennon luvusta kyseisen sylinterin ensisijaiselle suuttimelle? 2 - sytytyksen ennakkotaulukot - mihin ryhmät 1, 2 ja 3 viittaavat? Voinko myös asettaa porrastetun hidastuksen nitrokaasulle tai ahtopaineelle? Tiedän, että tämä on joukko kysymyksiä monista eri aiheista, mutta jokainen, jolla on tietoa ja joka on valmis auttamaan minua, olisi erittäin tervetullut. Kiitos etukäteen... ai niin, se on K6 1k paljastamaton sylinterin halkaisija ja iskunpituus, kaikki taottu, lohko on taottu, kannen portaamaton ja kiillotettu, katutyylinen/liuska-nokka-akseli, MTC-kytkin, 1-2 automaattivaihteisto, yliohjattu AMR300-mekaaninen ahdin, 1 nitrokaasusarja ahtopaineen jäähdyttimenä ja 1 iso sarja progressiivisella säätimellä tai voin vaihtaa lennossa täyteen 100%-teholähteeseen scramble-painikkeella, jos tunnen tarvetta räjäyttää sen voittaakseni... (valmis sitä ennen, ja jos se on sen arvoista, tekisin sen uudelleen) ...ja kyllä, niin kauan kuin maassa ei ole lunta, se on käytännössä jokapäiväinen juttuni

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.