Helpforum

ftecu downloadt geen update of nieuwe installatie van de website

chrisbartlett90a@gmail.comchrisbartlett90a@gmail.com Berichten: 2Verified User

Ik heb ft vorig jaar met succes gebruikt en heb het onlangs opnieuw geprobeerd, maar de software gaf aan dat er een update nodig was. Ik heb dit geprobeerd, maar het bleef hangen bij 99% en nu start het programma niet eens meer. Ik heb het verwijderd en geprobeerd de nieuwste versie van de website te downloaden, maar als ik setup.exe open, gebeurt er niets. Ik heb geprobeerd Windows Defender en alle beveiliging uit te schakelen, maar nog steeds niets. Heeft u ideeën?

Comments

• logan@ftecu.comlogan@ftecu.com Berichten: 18Staff User

Er is geen virus in onze software, maar uw antivirusprogramma markeert het als een virus. Hier zijn enkele dingen die kunnen helpen, maar er zijn verschillende antivirusbeschermingen op verschillende computers. *Als de software niet opent, is er een probleem met Microsoft Defender - U wilt onze software toevoegen als uitzondering *Als de software niet kan worden gedownload, is er een probleem met de browser - U kunt proberen een andere browser te gebruiken, zoals Firefox, Edge of Chrome Iets anders om te proberen, is om naar instellingen > privacy en beveiliging > Windows-beveiliging > Windows-beveiliging openen > beschermingsgeschiedenis te gaan > en dan zou er een vak moeten zijn met een vervolgkeuzelijst voor onze software waar u het kunt toestaan om te downloaden. Als u ooit een prompt krijgt of iets ziet om "als veilig te markeren", "toch uitvoeren", "Toestaan" of "behouden" voor onze software, zorg er dan voor dat u dat doet. *De software uitvoeren in een virtuele machine werkt ook

• chrisbartlett90a@gmail.comchrisbartlett90a@gmail.com Berichten: 2Verified User

Ik heb de bovenstaande stappen geprobeerd, maar het is niet gelukt. Ik heb het installatiebestand gedownload, maar bij het openen wordt er gecontroleerd op het installatiepakket en de server, en vervolgens verdwijnt de voortgangsbalk.

Meld je aan of registreer je om te reageren.