ftecu ei lataa päivitystä tai uutta asennusta verkkosivustolta

sisään Bug Reports
Olen käyttänyt ft:tä menestyksekkäästi viime vuonna ja yrittänyt äskettäin uudelleen, mutta ohjelmiston sanottiin tarvitsevan päivittämistä, jota yritin, mutta se pysähtyi 99%:hen ja nyt ohjelma ei edes käynnisty, olen poistanut ja yrittänyt ladata uusimman version verkkosivustolta, mutta kun avaat setup.exe-tiedoston, mitään ei tapahdu, olen yrittänyt sammuttaa Windows Defenderin ja kaikki suojaukset, mutta silti ei mitään ideoita?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Ohjelmistossamme ei ole virusta, mutta virustorjuntasi ilmoittaa sen virukseksi. Tässä on joitain asioita, jotka voivat auttaa, mutta eri tietokoneissa on erilaisia virustentorjuntaohjelmia. *Jos ohjelmisto ei avaudu, on ongelma Microsoft puolustajassa - Haluat lisätä ohjelmistomme poikkeuksena *Jos ohjelmisto ei lataudu, se on ongelma selaimessa - Voit kokeilla toista selainta, kuten firefox, edge tai chrome. Toinen asia, jota voit kokeilla, on, voit siirtyä kohtaan Asetukset> Tietosuoja ja suojaus> Windows-turvallisuus> Avaa Windows-suojaus> Ohjelmistomme avataan suojaus. Jos saat joskus kehotteen tai näet jotain "merkitsemään turvalliseksi", "suorita joka tapauksessa", "Salli" tai "säilytä" ohjelmistomme osalta, muista tehdä se. *Ohjelmiston ajaminen virtuaalikoneessa toimii myös
Olen yrittänyt yllä olevia vaiheita, mutta ei onnistunut, olen ladannut asennustiedoston, mutta avattaessa se näyttää asennuspaketin tarkistamisen ja palvelimen tarkistamisen ja sitten edistymispalkki katoaa