Tukifoorumi

Laajakaistainen o2-johdotus

Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Viestejä: 4Verified User

Hei Minulla on 2018 gsxr1000, jossa on jälkimarkkinoiden ilmansuodatin ja poistetut pakoventtiilit. Tein siihen rajoittamattoman salaman ja yritän nyt virittää, joten minun on asennettava laajakaista-anturi. Minulla on ongelmia välillä 4000-6000 rpm matkakaasulla, joka on noin 5% kaasu antaa tai ota. Kun olen noilla kierrosluvuilla risteilykaasulla, saan huonon halkeilun ja pätkivä kuvaus on paras, mitä voin kuvitella kuvaamaan sitä. Jos pyöritän kaasua, se pysähtyy eikä tehossa ole ongelmia koko kierroslukualueella. Onko kukaan muu kokenut tätä? Koodeja ei tule, mutta fi on päällä. Onko mahdollista kytkeä laajakaista-anturi suoraan pyörän valjaisiin ja ecu- ja flashtune-alusta sallivat aktiiviset sävelmät vai pitääkö minun vain laittaa mittari päälle ja tehdä peruskartta näkemäni perusteella? Jos mahdollista, onko kenelläkään kytkentäkaaviota? Onko myös mahdollista, että tps:ni aiheuttaa ongelman, jos niin, kuinka kalibroida tämän vuoden pyörä? Arvostan mitä tahansa palautetta, jolla Mike voi olla

Kommentit

• Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Viestejä: 4Verified User

kukaan? on todella vaikea saada oikea-aikaista vastausta ihmisiltä, jotka markkinoivat näitä asioita. en ole asiantuntija, mutta en myöskään aloittelija, ja tiedän minkä tahansa muun koskaan ostaman sähkölaitteiston mukana tulee yleensä asennusopas ja käyttäjäkilta, joka erittelee kaikki ominaisuudet ja missä tahansa asetuksissa käytetyt termit. Olen katsonut videot ja ladannut kaiken mitä löydän, mutta mikään ei näytä mitään parametreja tai arvoja käytetyille numeroille, vaikka se eroaa woolics-versiosta tai power Commanderista tai bazzazista tai muusta polttoaineen kartoitusalustasta, jota olen vielä käyttänyt. Olen saanut suurimman osan siitä, mutta minun on silti selvitettävä, mitä käynnistyksenhallinnan asetukset tekevät tarkalleen. Olen laittanut minun päälle ja kun käynnistän, se ei tapa laukaisuohjausta

ennen kuin jätän 2. vaihteen, mikä on hyvä, mutta kun saan 10 000 rpm, se on rodeo-ajo, kierrosluvun nousu on jo hidasta. . se sopii ensimmäiseksi, mutta ei toiseksi, kun tarvitsen sitä tehoalueella. miten säädän

• Connormongan1@gmail.comConnormongan1@gmail.com Viestejä: 2Verified User

FTecun ohjelmisto ja tuki ovat huonoimpia, mitä olen koskaan nähnyt. Jos voisin tehdä kaiken uudelleen, kuluttaisin hieman enemmän ja käyttäisin Woolich Autotunen kanssa. Mitä tulee ongelmaasi, minulla oli jotain vastaavaa, kun laiha rätisi ja poksahteli noin 5% kaasulla, mutta kaikilla vaihteilla. Minun piti lisätä MAP vs RPM -taulukoiden arvoja hieman. Ymmärtääkseni MAP vs RPM -taulukko vaikuttaa voimakkaasti kaasuläpän asentoon noin 10% kaasuläppäaukon alla. 10% kaasuläppäaukon jälkeen ilmanpaine tasaantuu jakotukin sisällä ja sieltä on kaikki "TPS vs RPM" -taulukko. Toivottavasti näistä tiedoista oli sinulle apua. Onnea. -CM

• Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Viestejä: 4Verified User

Kiitos, se vahvistaa sen, mitä olen ajatellut, mutta en ollut varma ja vähän arvelin itsekin. Sain myös selville, että kun esimerkiksi säädän polttoainetaulukkoa, kuten sylinteri #1, että kun osuin linkkitaulukoihin, valitse sylinteri #2, se ei koskaan yhdistä niitä, joten polttoainetaulukko #2 ei koskaan säädä niin kuin sen pitäisi, joten minulla oli yksi sylinteri täynnä, koska pyörä rätisi ja säädin vain yhtä pöytää ja muut 3 sylinteriä olivat erittäin laihaita. Olen selvittänyt kartta vs rpm -ongelman 90%, mutta haluan kysyä teiltä, mitkä ovat polttoaineen mittayksiköt? Ja kun sanot vähän kuinka paljon säätit ja missä polttoainetaulukossa säätit? Yritän olla liikkumatta liikaa ja pudottaa sen pois puistosta ja menetän jäljen siitä, mitä sain ja mitä olen käyttänyt tai kokeillut. Etkä valehtele, kun sanot PAHINTA tuen, jonka kanssa olen koskaan ollut. Toivon, että olisin mennyt woolichille tai vain vienyt sen Chris Moorelle muuta kuin ftecua

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.