blixt init
formulacch@gmail.com
Hej, Min ECU-licens avregistreras plötsligt, på mitt flash tune-konto har andra licenser och min registrerade licenskod FLASH INIT. vänligen återställ min licens. Min cykel rycker nu. Hoppas kunna få tillbaka mitt körkort snart. Tack
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hade du löst?
Hej, jag tror att detta har löst sig. Hälsningar
Samma problem, licensstatus: flash init
jaroslav Vilken typ av årtal och motorcykel och sele använder du? Hälsningar
licens# B1B95D45 (2016 fz09) jag har fastnat i en blixt initierad efter ett signalfall. min första blixt tog, jag gick för att ladda upp en något modifierad och släppte tjänst. snälla återställ mig tack, Carter
Motorcykel - 2018 Yamaha MT-07 Sele - 2015-19 Yamaha FZ/MT-07 Data Link ECU Flashing Kit / FTDL9
@Heilmanman52@gmail.com Se till att alla dina anslutningar är bra, inklusive dina seleanslutningar. Utför 6-stifts cykelseletestet och rapportera gärna tillbaka med resultat.
@jaroslav.sapoznikov@gmail.com Vänligen utför även testet med 6-stifts sidosele för cykel som finns på framsidan av forumet och rapportera tillbaka med resultat. Hälsningar
Jag gjorde, allt verkar bra enligt instruktionerna i forumet. Jag ser att många har samma problem och att återställa licensen verkar fungera. Kan du göra det åt mig?
Hej, Ja, om det är i ett misslyckat tillstånd kommer det att hjälpa. Det viktigaste är att försöka förhindra att det händer igen oavsett om det är felaktig seleanslutning, internet eller flash-procedur. Du bör vara ok att försöka igen om du testar seletestet. Låt mig få höra hur det går. Hälsningar
Ja tack det fungerade!