Tukifoorumi

Tarvitsen apua tyhjäkäynnin kierrosluvun 2017 r1 vaihtamiseen

joe02151@gmail.comjoe02151@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R1

Minulla on 2017 r1 automaattivirityksellä ja salamalla, jonka ostin hyvämaineisesta lähteestä, hiljattain tyhjäkäynnin kierrosluku putoaa alle 1000:n valossa ja pysähtyy toisinaan. Ei ole väliä onko pyörä lämmin vai kylmä. Olen yrittänyt säätää tyhjäkäynnin karttaa 157 asteen sarakkeessa, mutta se ei auttanut. Pyörässä on 3/4 Akrapovic varastossa olevalla ilmansuodattimella

Kommentit

• Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Viestejä: 28Verified User

Moi. Jos tästä voisi olla apua... Minulla on ollut täsmälleen sama ongelma vuoden 2016 R1:n kanssa (sama kokoonpano paitsi Akro-merkki) enkä pystynyt selvittämään karkeaa tyhjäkäyntiä, satunnaista pysähtymistä.. jopa kokeillut mitä yrität tehdä ja ei ratkaissut ongelmaa....pitkä tarina lyhyesti...se oli hiiltä kerääntynyt kaasuläppäventtiilin ympärille. Puhdistuksen ja sytytystulppien vaihdon jälkeen, jotka korjasivat ongelman. Ajattelin, että R1:ssäsi saattaa olla sama ongelma! Onko sinulla R1:ssäsi K&N-ilmansuodatin?

• joe02151@gmail.comjoe02151@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Kokeilen, minulla on oem-ilmansuodatin

onko muita ajatuksia tästä?

Ei väliä, että pystyin muuttamaan sen ECT VS IDLE -nopeudella, vaihdoin vain jokaisen taulukon sarakkeen arvoon 19, se käy tyhjäkäynnillä nyt 1500 rpm!

ok, kävi ilmi, että ECT vs. IDLE -nopeus ei toiminut, testauspäivänä ulkona oli erittäin kylmä. Yritin tänään säätää kaikkia MAPvsRPM-karttoja ja lisätä polttoainetta laatikoihin 1200-1400 rpm alueella. Tein saman myös TPSvsRPM-kartoille sekä ETV-peruskartoille, sillä ei ollut merkitystä tyhjäkäynnilleni. Päädyin palauttamaan sen takaisin sinne, missä se oli, ja menin anturin kalibrointitaulukkoni ja lisäsin 1 voltin jokaiseen laatikkoon, eikä se ole pysähtynyt ollenkaan 30 minuutin ajon jälkeen. Se ei vieläkään ole siellä, missä haluan sen, mutta olen lopettanut sotkemisen sen kanssa tänään. Jos jollain on ideoita niin olisi hienoa

Antamani ratkaisun pitäisi toimia 99.9%, koska se ratkaisi saman ongelman, joka sinulla on R1100%.

Should-sovelluksessani. Päätät kokeilla sitä ja muuttaa kaikki muuttamasi arvot rajoittamattomaan oletusarvoon. Vika on mekaaninen eikä liity ECU:hun. Toivottavasti tämä auttaa. Jos haluat lisätietoja, voit lähettää minulle sähköpostia?

Kokeilen tänä viikonloppuna, olen puhunut kaverin kanssa, joka vilkuttaa ecuja ja hän myös käskee minua nostamaan sytytysetua 1- ja 2-kartoissa. Olen poissa kaupungista perjantaihin asti, joten katsotaan kuinka käy

Olen kokeillut sytytyksen ajoitusta ja monia muita ECU:n virityksiä ja kun en nähnyt apua, päätin tarkistaa kaikki yksitellen (moottori ja sytytyskomponentti), sitten puolivälissä huomasin hienon hiilen kerääntymisen läppäventtiilin ympärille... .Tiesin silloin, että perhonen oli tahmeaa eikä tapana sulkeutua/aukeutua kunnolla ja aiheuttanut karkean tyhjäkäynnin ja jumittumisen.... puhdistin sen erittäin hyvin ja vaihdoin sytytystulpan, koska tiesin, että niihin tulee jonkinlaista likaa läppäventtiilin ja kaasun rungon puhdistuksen aikana. Aggressiivisen polttoaineen ja sytytysajoituksen säädön ongelma tyhjäkäynnillä on, että se voi vaurioittaa moottoria (liian lämpö), puhumattakaan siitä, että kyseessä on moottori, jossa on poikkitasoinen kampiakseli.

• octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

Hei, hyvä, että pystyit ratkaisemaan tämän ongelman. Hiilen kerääntyminen on hyvin yleinen syyllinen huonoon joutokäyntiin ja voi myös aiheuttaa joutokäyntiä. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.