Tukifoorumi

Kuinka löytää / luoda oikeat kappaleet?

XSR700OwnerXSR700Owner Viestejä: 3Verified User

Hei kaikki! Mietin missä tai miten voin todella soittaa pyörääni. 2019 XSR700, jossa kahden veljen pakoputki ja ilmanottoaukon snorkkeli poistettu. Varastosuodatin ja siinä on vain FTECU-sarja. Käytin alun perin rajoittamatonta peruskarttaa yksinään, mutta halusin hieman enemmän tiettyä sävelmää. Mietin, tietääkö joku miten tai mistä saisi vähän kunnollisempaa viritystä asiaan. Inhoan sanoa sitä, mutta toivon, että saisin juuri 2WDW-salaman. Se vaikutti paljon yksinkertaisemmalta kuin tämä.. Ei vihaa ollenkaan, vain minä.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tuning kit on ehdottomasti enemmän henkilölle, joka tekee useita muutoksia pyörään ja säätää asioita itse sen sijaan, että joku muu tekisi salaman. Molemmat menetelmät ovat loistavia vaihtoehtoja, ja se riippuu vain siitä, mitä haluat. Oletko tutkinut PC-polttoainekarttojen lisäämistä Unrestricted-tiedostosi päälle nähdäksesi, miltä muutos tuntuu? Voit silti ostaa tiedoston 2WDW:ltä ja lähettää sen sähköpostitse, jos haluat. Kiitos, Jason A.

  • XSR700OwnerXSR700Owner Viestejä: 3Verified User

    Hei Jason! Olen viime aikoina sekaisin joidenkin Power Commander -karttojen kanssa ja säätänyt polttoainetta itse, mutta se on selvästi vain hieman epätarkka. Se toimii hyvin, itse asiassa hieman paremmin kuin pelkkä rajoittamaton / pc5-kartta yksinään laatikosta otettuna, mutta en näytä saavan on/off-kaasua tuntumaan hyvältä, enkä todellakaan tiedä onko se rikas/laiha ja missä. Onko jossain ohjelmistossa sisäänrakennettu työkalu, jolla voin tarkastella tietoja? Haluaisin nähdä mitä ecu tekee ja mitä muutoksia O2-anturi tekee. Olen lisännyt kuten 5-8% polttoainetta kaikkiin 0-50% kaasun ja 2500-7000 rpm:n polttoaineisiin, ja se helpottaa kaatuvaa kaasua sekä mielestäni tehon pudotuksia, mutta en vain ole varma, enkä halua loukata. polkupyörä

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, varastossa oleva O2-anturi on kapeakaistainen anturi, joten se on täysin hyödytön kaikenlaiseen viritykseen, jos siihen viittaat. Meillä on tälle pyörälle ActiveTune-sarjamme, joka lukee tarkat AFR:t ja mukautuu asetettuun AFR-suhteeseen. Tämä sarja tai dyno on ainoa tapa, jolla voit lukea AFR:si oikean virityksen saamiseksi. Suosittelen viemään pyörän paikalliseen dynoon, jos sellainen on, hankkimaan 2WDW-tiedoston tai hankkimaan ActiveTune-sarjan. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.