Laddar ... FOREVER !!!!!!!!!
jt.417@yahoo.com
Jag har läst alla dina inlägg ... Gjort allt som du föreslog ... Men jag kan inte öppna inställningssviten ... Jag försöker ladda ner det och det står bara att ladda ... Jag har avinstallerat det, installerat om det, startat om datorn, gjort allt ... men ingenting som jag har gjort fungerar ... Jag kan inte ladda tuning-sviten ... Jag kan inte använda tuning sweet ... snälla hjälp
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Inaktivera all antivirusprogramvara på datorn, avinstallera befintlig Tuning Suite, ladda sedan ned den igen och försök igen. Om stoppningen kvarstår, avinstallera och försök ladda ner från en annan plats (IP-adress).
Jag har provat allt ni rekommenderade till och med att inaktivera antivirusprogrammet och det fungerar fortfarande inte för mig heller
min gör exakt samma sak. arbetade ine tills för några dagar sedan startade den, (kanske laddade den ner en ny version ??). fast på laddningsskärmen omstartad många gånger, installerats etc. används bogsera ork fint..inget antivirus all annan nätverksprogramvara som körs
Hej, när du försöker ladda programvaran har du anslutit din USB-datalänkkabel? Tack, Jason A.
Nej
kan inte ladda ner säger bara laddning för alltid försökt 2 olika laptop avstängning antivirus tillåten genom brandvägg får bara ingenting annat än grönt fält rullning säger laddning
ville bara säga tack för att du hittade fixen - genom att ansluta en USB-kabel fick den starta. detta fick mig att dra ut håret i några dagar ..
👍️