Helpforum

schakelversteller r6 2008 FT

mapracing@msn.commapracing@msn.com Berichten: 14Verified User
bewerkt May 2021 in R6

Hallo, ik heb een 2008 r6 geprogrammeerd met FT ECU met geïntegreerde shifter, de uitschakelschakelaar op de stang is een dynojet (motorfiets is al gemonteerd) Ik heb het volgende probleem, de rapporten gaan perfect van 1 naar 6 maar werken niet of gaan niet slecht onder volledige belasting (van 12000 tot 16000) moet er een wijziging worden aangebracht in de parameters van de shifter wetende dat ik de uitschakeltijd min of meer heb gewijzigd, maar zonder succes kom ik hetzelfde probleem tegen, kunt u me helpen? cdl MAP RACING

tagged:

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Maak alsjeblieft niet meerdere berichten over hetzelfde onderwerp. Heeft u een van de parameters in de Quickshifter-module gewijzigd?

  • mapracing@msn.commapracing@msn.com Berichten: 14Verified User

    hallo nee, ik werkte alleen aan de cdl cutoff time table

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het klinkt alsof uw probleem wordt veroorzaakt door het geluid van de spoel op de grond. Probeer uw grond te isoleren om deze tegen de kantelsensor te tikken. Bedankt, Jason A.

  • mapracing@msn.commapracing@msn.com Berichten: 14Verified User

    hallo na verschillende tests op de shifter ft op een 2008 r6. Ik heb de massa geïsoleerd om het afsnijprobleem te voorkomen, maar ik kan geen goede afschakeltijd hebben boven 12000 beurten, het lijkt te lang, maar als we verminderen, missen we een gebrek aan vloeibaarheid van opschakelen en lijkt schokken te geven die de piloot brutaal maken. Heb je enig idee? cdl

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als je grond eenmaal goed is geïsoleerd en je kill-tijden dienovereenkomstig zijn ingesteld, zou je geen probleem moeten hebben. Het systeem werkt over het algemeen gemakkelijk, mogelijk is er specifiek iets mis met de fiets of heb je de goede plek voor de setup nog niet gevonden. Bedankt, Jason A.

  • mapracing@msn.commapracing@msn.com Berichten: 14Verified User

    hallo, ik heb een bestelling geplaatst voor een FT-schakelset VOOR EEN 2009 R6 TYPE 1 de sensor werkt maar op één verbinding als je achteruit wilt rijden hij werkt niet meer hij werkt alleen met achteruitversnellingen kan deze defect zijn? CDL

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hoi, Heb je de kit bij ons besteld? Een snelle manier om erachter te komen zou zijn om een continuïteitstest uit te voeren over de draden voor elke afzonderlijke connector en de sensor te activeren. Zorg ervoor dat ze allebei zijn losgekoppeld voordat u gaat testen. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.