Forum wsparcia

cześć Jestem nowy w społeczności

13»

Komentarze

  • wreszcie działa, problem polegał na uprzęży do podłączenia komputera do oddziału

  • potrzebuje pomocy. Napisałem in de ecu, ale zapomniałem wprowadzić kilka zmian, takich jak włączanie QS, jak mogę na nim przepisać? Próbuję, ale proszę o kolejną licencję.

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User

    Jaki jest dokładnie wyświetlany komunikat o błędzie? Proszę zamieścić zdjęcie, jeśli to możliwe.

  • cześć Kent dobry dzień. nie wyświetlał żadnego komunikatu o błędzie, po prostu nie wiem, jak przepisać na tym samym komputerze. dzięki

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User
    edytowano September 2019

    Uruchom ponownie komputer i spróbuj ponownie. może wypróbować inny port USB w komputerze.

  • cześć Kent lub Jason. dzień dobry w zeszły piątek, kupiłem zestaw do flashowania ECU dla ZX6R 2012, ale mam kabel USB do transmisji danych, pytanie brzmi, czy możesz zmienić kabel USB do łącza danych dla 6-pinowej ławki Harnes na Yamaha R6 2016? Mam nadzieję że możesz mi pomóc!! dzięki!

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User
    edytowano September 2019

    Oba motocykle używają 6-pinowego kabla USB Data Link, więc wszystko czego potrzebujesz to uprząż BNHA1 do R6 2016.

  • tak, oba motocykle używają tych samych 6-pinowych danych USB, ale dla ZX6 2012 Ineed uprząż do sfałszowania go i uprzęży do flasingowania R6 2016, nie wiem, czy R6 używa tych samych 6-pinowych danych USB?

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User
    edytowano September 2019

    6-pinowy kabel USB Data Link pasuje do wszystkich uprzęży wykonanych dla 6-pinowego kabla, po stronie roweru lub ławki.

  • ławka dla obu

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User
    edytowano September 2019