Tukifoorumi

Hei Olen uusi yhteisössä

13»

Kommentit

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    lopulta se toimii ongelma oli valjaissa kytkeä tietokone haaraan

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    tarvitsee apua. Kirjoitin ecu-muodossa, mutta unohdin tehdä joitain muutoksia, kuten QS: n käyttöönotto. Kuinka voin kirjoittaa sen uudelleen? Yritän, mutta kysy minulta uutta lisenssiä.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä on tarkka näyttöön tuleva virheviesti? Lähetä valokuva, jos mahdollista.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Hei Kent hyvää päivää. ei näy virheilmoitusta, en vain osaa kirjoittaa samaan ecuun. Kiitos

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Käynnistä tietokone uudelleen ja yritä uudelleen. ehkä kokeile toista USB-porttia tietokoneellasi.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Hei Kent tai Jason. hyvää päivää viime perjantaina, ostin sarjan ecu-salamaa varten zx6r 2012: lle, mutta minulla on datayhteys usb-kaapeli, kysymys on, voitko vaihtaa datalink usb-kaapelin 6-nastaiselle Bench Harnes -laitteelle yamaha r6 2016: lle? Toivottavasti voit auttaa minua! Kiitos!

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Molemmat pyörät käyttävät 6-napaista USB Data Link -kaapelia, joten kaikki mitä tarvitset, on BNHA1-johtosarja 2016 R6: lle.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    kyllä, molemmat pyörät käyttävät samaa 6-nastaista usb-tietoa, mutta zx6 2012: n jousitus valjaat sen leikkaamiseen ja johtosarja r6 2016: n vilkkumiseen, en tiedä, käyttävätkö r6 samoja 6-nastaista usb-tietoa?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    6-nastainen USB Data Link -kaapeli sopii kaikkiin 6-nastaiseen kaapeliin, pyöräpuolelle tai penkkiin tehtyihin valjaisiin.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    penkki molemmille

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019
  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Kyllä, olen oppinut, sanon teille, että voit muuttaa viimeistä tilaustani. Se oli Kawasaki ZX6R Datalink ECU -silmäyksikkö FTDL4 2009-2012, yhdelle penkki- tai pyöräpuolen salamalaitteelle zx6r 2012: lle ja toiselle r6 2016: lle? Jos et voi muuttaa tilaustani, se on kunnossa. Kiitos

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Liian myöhäistä, tilauksesi oli jo käsitelty.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    OK ei ongelmaa. kiitos joka tapauksessa

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Hei, en voi muodostaa yhteyttä ECU-laitteeseen ja se näyttää minulle koodit 35 ja 37 testissä. Mikä vika se voi olla? Kiitos

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.