Tukifoorumi

virhe: ei voi alustaa 2017 ECU GSXR1000

Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

Hei, minulla ei ole ongelmaa ecun lukemisessa, mutta kun yritän kirjoittaa siihen ECU-viestin "tarkistamisen" jälkeen, sain seuraavan viestin: "ECU: n alustamisessa huomattava virhe", se on taulukkokaapeliyhteys. Minulla ei ollut ongelmia aiemmin, ja sama viesti ilmestyy missä tahansa kartassa, jota yritän ladata.

«1

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Suorita läpi menettely, jota teet saadaksesi tämän virhesanoman, koska järjestelmämme ei näytä, että olet todella saavuttamassa minne tahansa lähellä flash-prosessia. Sinun on oltava mukana prosessissa saadaksesi viestin, ja sitten se näkyy järjestelmässämme.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    thx paljon, se näyttää toimivan hyvin nyt.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    anteeksi, se toimi unssia, minulla oli Internet-yhteys katkennut (puhelimesi) ja kun yritän uudelleen, sanotaan edelleen, että "ei pysty alustamaan tätä ecua"

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Sain ECU-lukitun viestin?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    OK, näemme lisenssisi "yrittäneen" tilassa, joten olemme palauttaneet sen. Puhelimesi ei tarjoa tarpeeksi hyvää yhteyttä salamavaloon, koska signaali putosi salaman aikana, lisenssi kaatui ja asetettiin "yritetty" -tilaan.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Valitsen kartalle kirjoitetun ECU: n tarkistamalla ECU: n yhdistävän johtosarjan tai avaimen econnect-irtisanomalla harness .... jne. kytke valjaiden tai avaimen ECU tarkistaen ECU ECU -virhe ECU -virhe

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Katso yllä oleva viesti, sitä muokattiin heti, kun olen lähettänyt sen.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Minun on mentävä kilparadalla nyt (niin minun on mentävä laatikkoon), sain uuden ACU: n, jota en ole koskaan käyttänyt .... thcx fot nopea vastaus, minä Ota sinuun yhteyttä heti kun olen valmis. Fabian

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Yritän uudelleen, virhe ECU on lukittu ... voitko avata sen kiitos?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    ECU on lukittu ja siinä on asetus .. Minun on todellakin mukautettava sitä, olemme keskellä 24h Bowl of Goldia ..... jos voit auttaa minua? Fabian

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lisenssi on neitsyt tilassa, sitä ei ole lukittu.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    anteeksi, miksi siinä sanotaan, että ECU on lukittu? voin lukea sen, mutta en voi rikkoa sitä. Sain viestin sen jälkeen, kun se oli tarkistanut ECU: n: "Tila: Virhe: ECU lukittu" En ymmärrä ... se on toiminut hieno unssi .... onko se oikea käyttöoikeus? joudunko kokeilemaan toista ecua (sain 2 varastossa heti ...)?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Hei, luin juuri viestisi vilkkuvasta vanhasta kartasta ECU: ssa viimeisestä kultakulhistani, mutta en ole varma lähdetiedostosta. kun nimeän sen uudelleen .... vihdoin sain kaksi uutta varastossa ecua. voitko auttaa tätä hyvästä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Lähetä kuvakaappaus virheilmoituksesta. Missä vaiheessa tämä virheviesti ilmestyy flash-prosessin aikana? Muita virheviestejä ei ole?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    se tapahtuu heti ECU: n tarkistuksen jälkeen, kun yritän kirjoittaa kartalleni (käytän vuodesta 2017):

    s0LhygwMN68Vg96b7P7KoaP4K2V2PVK2PMKPPMKPPKK1VM06PPMKPVMPPMMMMPPMMMMPPMMPPMMMMMMMMMPMMMPMM

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Hei, yritän edelleen kirjoittaa ecuuni, mutta silti sama ongelma, sain viestin ECU LOCKED mitä voin tehdä? voinko kokeilla toisen ECU: n kanssa? (sain 2 aivan uutta varastossa) !! napsauta tätä nopeasti ennen kultakulhokilpailua !!!

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Käytätkö penkkivalaisinsettiä tai pyöräpuolen pakkausta?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Käytän penkkisarjaa.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    OK, kiitos, tutustun asiaan ja otan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voitko kokeilla toisen ECU: n kanssa ongelmaa? Jos voit vilkkua toisen ECU: n ilman ongelmaa, voit lähettää meille ECU: n, joka on ilmeisesti lukittu, jotta voimme mennä sinne sisään ja korjata sen.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    Minulla ei ole muuta tietokoneen käyttöoikeutta kanssani, minulla on kaksi muuta täällä, mutta ilman lisenssiä on mahdollista siirtää lisenssi? ne ovat 17 k02 (uudet mallit)

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Sinulla on kaksi neitsytlisenssiä käyttövalmiina jo tililläsi.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    itse asiassa sain kaksi muuta lisenssinumeroa, jota en koskaan käyttänyt .... mitkä ovat nämä lisenssit? 5A8B9241 ja E179F5DF

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, nuo kaksi.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    ok, voinko käyttää yhtä heistä uudessa ECU-järjestelmässäni?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User
    muokattu September 2019

    Kirjoitin uudelle ECU: lleni ilman uutta lisenssiä

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, voit käyttää yhtä niistä.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    En ole varma mihin tarkalleen viitat? Mikä tiedosto tämä on tarkalleen kiitos?

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    sitten yritän uudelleen toista viallista ECUa, sain saman lukitun viestin.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Viestejä: 44Verified User

    käytän yhtä tiedostoani, vilkkuu uusi ECU uudella lisenssillä ja se toimii hyvin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.