Tukifoorumi

Dynojet QS ei enää toimi 2013 R1: n salaman jälkeen

greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User
sisään R1

Hei kaikki, minulla on vuoden 2013 Yamaha R1, jossa on itsenäinen dynojet-pikavirtasäädin, joka on määritetty GP-siirtoon. ECU: n vilkkumisen jälkeen pikaliitin ei enää toimi. Se ei ole mekaaninen / sähköinen ongelma, koska olen kirjaimellisesti testannut kaiken onnistuneesti radalla, syventynyt, tein salaman ja menin takaisin 10 minuutin sisällä. Onko kukaan ideoita? Kiitos Jason

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Otitko QS-moduulin käyttöön flash-tiedostossa?

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Tein kyllä.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mihin anturityyppi on asetettu?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yritä ehkä uudelleen tiedostoa.

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Minulla on anturityyppi EI. Yritin reflasoida sitä muutaman kerran samalla tuloksella.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kuinka olet kytketty valjaisiin? Onko sinulla jotain QS-valjaistamme?

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Minulla on vain johdin, joka kulkee suoraan ECU: han ja toinen pää menee akun negatiiviseen napaan. Kun anturi on kiinni, se maadoittaa tapin ECU: han. Ei QS-valjaita.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mihin nastaan olet yhteydessä? Voitko lähettää kuvia siitä, mihin se on kytketty? QS-valjaat johtaisivat pitkälle kohti tämän selvittämistä.

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Postitan kuvan kun palaan kotiin tänä iltana. Kiitos avustasi tässä.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Toimiiko DJ QS FTECU-ohjelmiston kanssa? Tai se lakkaa toimimasta heti, kun salamat sen?

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Se on myös dynojet-pikavaihdin, ei FT.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, mutta toimiiko se koskaan aiemmin salaman ja tämän asennuksen kanssa, joka sinulla on?

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Salamasin sitä vain valjaissasi ja ohjelmistollasi ensimmäistä kertaa viikonloppuna radalla. Ostin pyörän sellaisena ja se vilkkuu jollain muulla. QS toimi kuitenkin ennen lauantaa.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Joten ostit pyörän FTECU-valjailla ja ohjelmistolla? Ja se leimattiin jo yhdellä tiedostoillamme?

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Ostin polkupyörän vilkkuneella ECU: lla ja dynojet-pikavaihto on jo asennettu ja toimii. Ostin äskettäin FTECU-valjaasi ja ohjelmistosi ja vilkkasin pyörää ensimmäistä kertaa uudella kuvalla viikonloppuna. Silloin pikavaihde lakkaa toimimasta. En usko, että se alun perin vilkkuu yhdellä tiedostoistasi, koska en pystynyt lukemaan ECU: ta. Lähetin siitä tästä foorumista ja minulle kerrottiin, että jos ohjelmisto ei pysty lukemaan sitä, se johtui siitä, että se salamasi toisen ohjelmiston kanssa. Katsoin vain pyörää. Kuten osoittautuu, pikalukitsin kytkeytyy ecu-napaan 27 (sama nasta kuin valjaiden oranssi johdin). Soitin FT: lle, kun asennin sen ja he sanoivat, että halkaistaan johdot yhteen ja työnnetään ne nastaan 27. Tein sen ja pystyin käyttämään QS: tä ja ohjelmoimaan pyörän. Liitin kuvia tällä kertaa.


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Syy, miksi QS ei toimi, johtuu siitä, että olit asentanut sen Dynojet-tietokoneen kanssa, tai ainakin siitä tuntuu, että henkilö, jonka kanssa puhuit täällä, ajatteli, kun kuvaili mitä sinulla oli ja mitä tarvitset. Ohjelmistomme käyttää erilaisia nastoja, koska se on ECU-pohjainen, joten tarvitset oikean QS-valjaat työskennelläksesi ohjelmistomme kanssa. Onko sinulla mitään liittimiä DJ QS -johtimissasi, vai oliko ne katkaistu?

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Ne on katkaistu. Se on kirjaimellisesti 2 johtoa. Yksi menee nastaan 27, toinen maahan.

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Minulla on bazzaz-polttoainemoduuli, ei tietokone, jos sillä on merkitystä.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Onko sinulla kokemusta ohutviiran langan poistamisesta ja erittäin pienten tapien puristamisesta? Voimme lähettää sinulle vanhemman QS-johtosarjan yksiliittimellä, mutta sinun on asennettava nastat liittimen kiinnittämiseksi anturin puolelle.

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Viestejä: 15Verified User

    Kyllä, voin ehdottomasti tehdä sen. Tai voit vain kertoa minulle, mitä nastaa käytetään, jos nro 27 ei ole enää sitä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.