Helpforum

startonderbreker gsxr 1000 2017 32920-17k92 uitschakelen

conceptbike@orange.frconceptbike@orange.fr Berichten: 6FTECU Dealer

hallo, we kunnen het immobilisatiesysteem (contacttoetsen) verwijderen op een GSXR 1000 2017 32920-17k92. Ik heb geprobeerd het immobilisatiesysteem uit te schakelen, maar het werkt niet.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Is dit met de voorraad of onbeperkt bestand? Je hebt alle startonderbrekerhardware op de fiets verwijderd, correct? En het bestand in de ECU geflitst met de module "Immobiliser uitschakelen" ingesteld op "WAAR"?

  • conceptbike@orange.frconceptbike@orange.fr Berichten: 6FTECU Dealer

    Hallo ik heb het onbeperkte bestand gebruikt. "onbruikbaar maken" is natuurlijk waar. Wat bedoel je: "Je hebt alle startonderbrekerhardware op de fiets verwijderd"? Dank je

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je de startonderbrekerantenne ontkoppeld?

  • conceptbike@orange.frconceptbike@orange.fr Berichten: 6FTECU Dealer

    Ja, de antenne is losgekoppeld en de neiman is vervangen door een schakelaar

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    OK, we zullen dat bestand moeten bekijken. Ik zal hier op terugkomen zodra we klaar zijn met het onderzoeken ervan.

  • conceptbike@orange.frconceptbike@orange.fr Berichten: 6FTECU Dealer
    bewerkt September 2019

    hallo, heb je een fout gevonden in het bestand dat ik naar je e-mailadres heb gestuurd? Dank je

  • conceptbike@orange.frconceptbike@orange.fr Berichten: 6FTECU Dealer
    bewerkt September 2019


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Nog niet. Ik zal contact met u opnemen zodra ik iets weet.

  • Fabienlambert@orange.frFabienlambert@orange.fr Berichten: 44Verified User

    Hallo, ik sta mezelf toe om in te grijpen omdat ik hetzelfde probleem had, ik loste op door een Amerikaanse kaart in plaats van een EU-kaart op de ECU te laten knipperen. De startonderbreker was niet uitgeschakeld met een kaart EU zelfs als ik "gedeactiveerde startonderbreker: waar" aanvinkte, maar het werkte nikkel met een kaart US Fabien

  • conceptbike@orange.frconceptbike@orange.fr Berichten: 6FTECU Dealer

    Fabien, bedankt voor deze informatie. Zodra de klant me zijn motorfiets terugbrengt, zal ik dat testen

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    we moeten de kaart VS plaatsen omdat er geen anti-start is

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Hallo, kunt u het onderdeelnummer aangeven? Ik heb veel ECU-afbeeldingen geprobeerd zonder succes. Bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.