פורום תמיכה

חוט צהוב נכשל באבחון

justin@ontrackperformance.cajustin@ontrackperformance.ca הודעות: 1Verified User

אני מנסה כרגע לבצע פלאש ל-ex400 בגודל 23 אינץ'. יש לי רתמת כוונון צדדית לאופנוע ופעלתי לפי הוראות ההתקנה במפורש. בהתחלה הפלאש נכשל (מספר פעמים) אז עברתי על האבחון וגיליתי שחיבור בין החוט האדום-צהוב עדיין מאפשר למשאבת הדלק להתקין. זה אמור להצביע על בעיה בהתקנה של החוט הצהוב. חיבור בין החוטים האדום-כתומים לא נותן לי הפעלה של משאבת הדלק. התקנתי את החוט הצהוב ארבע פעמים נפרדות כדי לוודא שהוא לא רק מחובר כראוי אלא גם מכוון כראוי. הכל נראה בדיוק כפי שהוא אמור להיות מההתקנה. הפינים ב-ECU שלמים וחדשים וגם פיני החיבור בתקע רתמת האופניים מחוברים. האופנוע פועל עם הכיוון המקורי בשלב זה, אבל אני לא מצליח לבצע פלאש. אנא הודיעו לי.

הערות

  • charlie@ftecu.comcharlie@ftecu.com הודעות: 15Staff User

    היי, נראה שמעולם לא יצרו איתך קשר בנושא זה. האם זו עדיין בעיה שאתה נתקל בה? אנא צור איתנו קשר בכתובת sales@ftecu.com לקבלת סיוע.

היכנס או הירשם כדי להגיב.