Helpforum

Een back-up maken van mijn ECU

greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Berichten: 15Verified User

Hallo allemaal, ik heb een 2013 Yamaha R1 met een ECU die werd geflitst door de vorige eigenaar. Ik heb een CABS auto-blipper en Dynojet QS. Ik heb net het flashtune-harnas gekocht om de ECU nog meer af te stemmen. Voordat ik wijzigingen begin te maken, wil ik een back-up maken van mijn bestaande ECU-configuratie. Ik zie niet waar ik dat kan doen in de software. Alles wordt grijs weergegeven totdat ik een kaart van de server laad. Op dat moment heb ik de mogelijkheid om mijn ECU te lezen / schrijven. Ik heb niet echt een voorraadkaart, dus ik wil deze eerst opslaan.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als het niet is geflitst met onze software, dan is er geen manier om de bestaande configuratie op te slaan, omdat onze software alle software die er is zal overschrijven vanwege beveiligingsprotocollen. Als het is geflitst met onze software, heeft de vorige eigenaar de flash-licentie aan u overgedragen? Hiermee krijgt u toegang tot de vorige configuratie en kunt u deze opslaan.

  • greener.jay@gmail.comgreener.jay@gmail.com Berichten: 15Verified User

    Bedankt Kent. Ik neem aan dat het niet is geflitst met je software, omdat ik geen licentiefout heb gekregen toen ik het op het internet had aangesloten.

Meld je aan of registreer je om te reageren.