Helpforum

Laptop stierf tijdens het flashen - 2018 R6

Blijkbaar was het oplaadsnoer uit mijn laptop gekomen en was de batterij op een gegeven moment leeggegaan tijdens het flitsen. Ik heb geprobeerd te reflashen, maar er werd mij gevraagd een nieuwe licentie aan te schaffen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij mijn ecu weer herkent, zodat ik hem kan flashen met het bijgewerkte bestand?

Comments

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Als je het opnieuw probeert, begin dan zonder dat er iets op de ecu is aangesloten. er zou moeten worden gevraagd of u de RECOVERED-licentie wilt toewijzen, klik op Ja. Laat het me weten als dat niet het geval is.

  • rodneyreeves370@gmail.comrodneyreeves370@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Dat werkt ook niet, ik krijg de melding dat er geen beschikbare licenties

    zijn en vraagt of ik extra licenties wil aanschaffen.

  • rodneyreeves370@gmail.comrodneyreeves370@gmail.com Berichten: 4Verified User

    @todd@ftecu.com Het lijkt erop dat het de ECU-ID niet kan ophalen en stopt daar. Hoe kan ik hier voorbij gaan om de ecu opnieuw te laten flashen?

  • rodneyreeves370@gmail.comrodneyreeves370@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Zoals hierboven aangegeven is dit niet het geval. Het zal mij nooit vragen om een HERSTELDE licentie toe te wijzen. Er wordt mij alleen gevraagd een nieuwe licentie aan te schaffen. Kan ik hier alstublieft hulp bij krijgen?

Meld je aan of registreer je om te reageren.