Helpforum

Ondersteuningsvenster voor het definiëren van nieuwe ECU's

todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

Over het algemeen is de ondersteuningsperiode voor het definiëren van nieuwe bestanden voor ECU's 10 jaar, dus als uw ecu meer dan 10 jaar oud is, ondersteunt R&D het definiëren van nieuwe bestanden ervoor niet. Bestaande gedefinieerde bestanden in de bestandsbeheerder van de software blijven ondersteund worden, we accepteren alleen geen gemailde ecu-bestanden voor definitie. Uiteraard regelen wij uitzonderingen als uw fiets een extreem populair model is enz.

Comments

  • michele.masters70@gmail.commichele.masters70@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik heb de bench-programmeerkit gekocht voor een 16-model yxz1000r, kun je me vertellen welke adapterharnas nodig is om te doen bij het reflashen van de auto of heb je opnieuw een complete kit nodig, het lijkt erop dat er op je website er een is, maar niet Weet u zeker welke het is, kunt u mij het onderdeelnummer geven van de juiste die nodig is?

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Er zijn twee sets beschikbaar, één voor de brandstofinjectie en één voor de transmissie. De zijkabelbomen op de site zijn als volgt: 4-pins type 1 is voor de brandstofinjectie-ecu en het 4-pins type 8 is voor de transmissie-mcu.

Meld je aan of registreer je om te reageren.