Helpforum

Ik heb moeite met het ontgrendelen van de achterplaat voor het Bike-Side harnas

uackoz@gmail.comuackoz@gmail.com Berichten: 4Verified User
bewerkt January 25 in ZX 636

Hallo, Zx6R 2013 hier. Dus dat is wat de titel zegt. Ik heb het blad met instructies gezien en hoewel er zo ongeveer staat dat je de lipjes van de zwarte connector kunt ontgrendelen, samen met een afbeelding, heb ik de connector niet uit elkaar kunnen halen. Het lijkt alsof de lipjes niet meer in de gaten zitten, maar ik kan het buitenste gedeelte niet naar voren verplaatsen, zodat de rode afdichtingen zichtbaar zijn. Ik zou een foto bijvoegen, maar dit is vrijwel stap 1, met de uitzondering dat de lipjes niet meer in de gaten zitten. Het lijkt erop dat het gedeelte met de gaten bovenop de lipjes rust, maar het nergens heen kan verplaatsen. Ik ga weg en gebruik meer kracht om dat onderdeel als laatste optie eruit te halen, omdat het voor mij voelt alsof ik iets mis. Als iemand mij kan wijzen op betere instructies of tips, zou dit zeer op prijs worden gesteld. Alvast bedankt

Comments

  • uackoz@gmail.comuackoz@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Het is me eindelijk gelukt om het eraf te krijgen, maar er moet iets vreemds aan de hand zijn, want de connector was een beetje beschadigd vanwege de kracht die ik moest gebruiken

Deze discussie is gesloten.