Tukifoorumi

Onko automaattinen räpylä kiinnitetty kanadalaiseen malliin

fz10fz10 Viestejä: 10Verified User

On olemassa lukuisia raportteja fz10-foorumista, jossa auto-blipper ei toimi kanadalaisessa mallissa (minun mukana). Onko tämä korjattu?

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tarvitsen lisätietoja ja kuvia sinulta auttamaan sinua. Mikä on ECU-osanumerosi? Mikä tiedoston osanumero on pyörässäsi? Kuka välitti ECU: n? Mitkä Autoblip-valjaat sinulla on? Voitteko lähettää minulle muutaman kuvan, mukaan lukien kuvan osanumerosta valkoisella etiketillä? Onko sinulla yhden anturin vai vanhan koulun kaksoisanturin asetukset? Toimiiko pikaliike edelleen hyvin? Käytätkö GP-vaihtoa vai normaalivaihtoa? Voitteko lähettää minulle muutaman kuvan vaihteistosi asetuksista? Myös kuvia siitä, mihin siirtymäanturin pistokkeet on kytketty johtosarjaan. Kiitos, Jason A.

  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User
    muokattu March 2021

    Se on tämä numero (lähettäjä 2wheeldynoworks): "Aiheella ei ole mitään tekemistä kartoituksemme kanssa, koska olemme toistaneet saman numeron toiselle kanadalaiselle asiakkaalle, kun varastokartoitus on paikallaan. Olemme ottaneet FTECUun yhteyttä nyt useita kertoja tästä Vaikuttaa siltä, että se koskee VAIN kanadalaisia sarjanumeroita ja esiintyy AINOASTAAN, kun Autoblipper on käytössä FTECU-ohjelmiston kautta. Näyttää siltä, että ongelmat pyörivät vaihteen asennon anturin vertailujännitteen vaihtelujen suhteen Kanadan ECU: n ja USA / EU: n ECU: n välillä. työskentelemme edelleen korjauksen parissa, viimeksi kuulimme. -2WDW "

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minun täytyy tutkia tätä ja nähdä, onko ongelma edelleen olemassa. Sillä välin vastaakaa kysymyksiini, jotta voin nähdä auttaa teitä. Kiitos, Jason A.

  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User

    Mikä on ECU-osanumerosi? B67-8591A-20 (CAN) StockECU Mikä tiedoston osanumero on pyörälläsi? Kanadalainen malli kukisti ECU: n? Tein 2dynoworks-kartoituksella, mitkä Autoblip-valjaat sinulla on? Voitteko lähettää minulle muutaman kuvan, mukaan lukien kuvan osanumerosta valkoisella etiketillä? Minulla on Kanadan Autoblip-valjaat. Saan numeron ja kuvat muutamassa päivässä. Onko sinulla yhden anturin vai vanhan koulun kaksoisanturin asetukset? Yksittäinen Onko pikaliike edelleen hyvin? Nykiminen, mutta toimii Onko sinulla GP-vaihto vai normaali vaihto? Vakiovuoro

  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User

    Onko tämä ratkaistu?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, oletteko koskaan liittäneet nuo kuvat ja numerot kaapeleista? En nähnyt heitä täällä, ellet lähettänyt niitä suoraan minulle? Jos et ole lähettänyt sähköpostia, lähetä se minulle suoraan, koska minun on helpompi nähdä ja vastata. Kiitos, Jason A.

  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User
    muokattu March 2021
  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User

    Onko tämän ongelman korjaamisessa edistytty?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Hei, Korjaus on mitata jännite vaihteen asentotunnistimesta jokaisessa vaihteessa, mukaan lukien vapaalla, ja lähettää tulokset ja karttakuva meille säätöä varten. Ongelmana on, että anturin jännitteessä on paljon vaihtelua ja sitä on säädettävä kartalla.

  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User

    Mahtavaa, onko johdotuksista kuvia tai videoita, jotka osoittavat, mihin volttimittari tarkalleen kytketään?

  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User
    muokattu August 2023

    Olen lähettänyt sähköpostin jännitteellä ja kartallani osoitteeseen sales@ftecu.com jännite: 1 - 4,23 N - 3,88 2 - 3,53 3 - 2,83 4 - 2,12 5 - 1,42 6 - 0,72

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Sähköposti on vastaanotettu. Lisään tämän T&K-kysymykseen.

  • fz10fz10 Viestejä: 10Verified User

    Koska en koskaan saanut ohjeita siitä, kuinka jännite saadaan oikein vaihteenvalitsimesta, käytin johdotettua volttimittaria saadakseni tiedot. Arvot ovat käänteisiä. Käytin nyt ftecu-ohjelmistoa pyörän ollessa kiinni ja sain seuraavat arvot "tietotiedostoon" Nämä ovat oikeat jänniteluvut: 1 - .76 N - 1.12 2 - 1.47 3 - 2.19 4 - 2.91 5 - 3,63 6 - 4,35

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    Kiitos.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.