Tukifoorumi

Tarvitsen ohjeita 2018 R1 -asetuksissa poistettavista diagnostiikkakoodeista

Doulos1992@gmail.comDoulos1992@gmail.com Viestejä: 5Verified User
sisään R1

Hei FT-ECU-foorumi, otan yhteyttä kysymykselläni, jotka koskevat diagnostiikkakoodeja, jotka minun on poistettava käytöstä tietyssä asennuksessani, ja toivon, että jotkut teistä voivat antaa neuvoja. Moottoripyöräni on vuoden 2018 Yamaha R1, ja olen varustanut sen seuraavilla modifikaatioilla: - FTEcu Yamaha Active Tune AFR Self Tuning ECU Kit - FlashTune ECU Type 8 Yamaha R1 RM R1S FZ10 MT-10 R6 Bike Side Tune Kit - Graves Motorsports Smog Block Off Plates for Yamaha Sportbikes - Graves Yamaha R1 Cat Eliminator Exhaust Valve Type-R - Kilpailun ilmansuodatin, jonka olin aiemmin saanut Graves Motorsportsilta, joka on toiminut erittäin hyvin. Kun määritin tämän kartan, työskentelin yhdessä asentajan kanssa määrittääkseni, mitkä diagnostiikkakoodit on poistettava käytöstä. Tämä oli noin vuosi tai kaksi vuotta sitten. Äskettäin pyöräni akku kuoli ja jälleenmyyjä huollasi sen. Palattuani ratsastukseen huomasin, että check engine -valo palaa. Kun yhdistän pyöräni tietokoneeseeni, näyttää siltä, että O2-anturi antaa virheen. Verrattuani edelliseen karttaani olen huomannut, että osa koodeista on nollattu. Nyt en ole varma siitä, mitkä koodit pitäisi poistaa turvallisesti käytöstä nykyisten asetusten perusteella. Olisin erittäin kiitollinen kaikista neuvoista tai ohjeista tässä asiassa. Mitkä diagnostiikkakoodit minun pitäisi poistaa käytöstä nykyisellä kokoonpanollani? Kiitos avustasi jo etukäteen.

tagged:

Kommentit

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.