Helpforum

Motorlampje controleren

makaio_atienza@hotmail.commakaio_atienza@hotmail.com Berichten: 2Verified User

Dus ik heb gewoon de onbeperkte R7-bestanden gebruikt om mijn ecu te flashen, maar nu heb ik een controlelampje aan. Weet iemand hoe het te repareren? Ik heb ook geprobeerd opnieuw te flitsen met de stockfoto's, maar het controlelampje blijft branden.

Comments

  • makaio_atienza@hotmail.commakaio_atienza@hotmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb een full system akraprovic uitlaat en de flashtune quickshifter. Weet niet zeker welke foutcode knippert. Kan iemand helpen?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, heb je de O2-sensor nog steeds aan en is het een Cal-US-fiets? Ik geloof niet dat je de codes op het dashboard hierop kunt controleren, je zult een scantool moeten gebruiken. Laat ons weten wat de codes zijn om te proberen en beter te helpen. Groeten

  • fabio.teles@hotmail.comfabio.teles@hotmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, je hebt waarschijnlijk een OBD-scanner nodig om de ECU-fouten te verwijderen, heb je deze geflitst met een bankharnas?

  • wenxx10@gmail.comwenxx10@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hé, is dit opgelost? Geconfronteerd met hetzelfde probleem na de eerste succesvolle flits.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, U moet de codes wissen na de bankflits. Als u de codes kunt lezen, krijgen we ook een goed idee van wat er moet worden uitgeschakeld. Mike

Meld je aan of registreer je om te reageren.