MT10 SP från Japan behöver fil
ftecu@mail.ru
Hej, jag har MT10SP 2017 från Japan med ECU-nummer BW8-8591A-30 vilken fil ska jag använda för att blinka?
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej! Vi har inte den kartbilden. Du kan skicka ECU till oss så kan vi definiera den och skicka tillbaka den.
skicka ECU är ett stort problem, kanske det finns ett sätt att lösa det på distans? Woolich har detta ECU-nummer registrerat i de som stöds, men jag har god erfarenhet av att arbeta med dig och skulle inte vilja byta. Kanske en europeisk firmware duger? Motorcykeln har en startspärr/
Jag kan inte lova att eurofilen kommer att fungera. ECU:n måste ha ett litet snitt i höljet för att nå utläsningsplatsen för att vi ska kunna hämta fabrikskartan.
vänligen återställ licens # 6D51E5D9 😅
Programvaran bör uppmana dig att återställa licensen. Vi kan inte längre återställa licensen efter att återställningsalternativet infördes. Du kanske måste starta om datorn/programvaran för att få den att uppmana dig.
, jag försökte inte starta om licensen i datorn, jag försökte starta om licensen, jag försökte inte starta om licensen i datorn, jag försökte starta om licensen, jag försökte inte starta om licensen i datorn.
Felet inträffade när jag försökte skriva den första (mitt misstag, fixat). Nu startar inte motorcykeln, problemet kompliceras av att motorcykeln är 5 mil ifrån mig och vi har en tidsskillnad på 18 timmar. Därför, om det är möjligt att lösa detta inte via telefon i realtid, skulle det vara bra
hej dude folk jag känner importerade dessa SP med siffrorna som slutar på -30. Vi flashade in 00-kartan i cykeln utan problem. Jag gjorde detta till 2 mt10 SP. hur är din cykel nu?