Helpforum

Fz09 2015 2DR-8591A-40(EU) VOORRAAD draait op 2 cilinders

MT092015MT092015 Berichten: 7Verified User

Hallo, om de een of andere reden zorgt deze kaart ervoor dat mijn fiets alleen op 2 cilinders loopt in plaats van op 3. Is er een oplossing? Oudere kaarten werken, maar ze hebben niet de mogelijkheid om fouten te herstellen...

Comments

  • MT092015MT092015 Berichten: 7Verified User

    Wat extra informatie, de motor loopt prima op de 00-01-10 voorraad en onbeperkte kaarten van dezelfde extensie maar op de 40 loopt hij alleen op 2 cilinders. Cilinder 3 ontsteking defect fout.

  • MT092015MT092015 Berichten: 7Verified User

    Nog meer informatie en wat ik al heb gedaan. Goal: Het belangrijkste doel hiervan is om van de CEL af te komen, wat in mijn land een grote no-no is omdat er een controle op fietsen is voordat ze worden verkocht, en ik kan de fiets niet verkopen zonder eerst van de CEL af te komen. Things I've already done: Dus wat ik heb gedaan is dat ik terugga naar voorraad 2DR-8591A-00(EU) VOORRAAD en mijn originele ECU-afbeelding. In beide ECU-afbeeldingen is echter geen diagnostische optie beschikbaar, maar de motor loopt probleemloos op alle 3 de cilinders, maar met een motorfoutcode 16 (wat een TPS-sensor is). Is er een mogelijkheid om 2DR-8591A-40(EU) STOCK aan te passen en dezelfde waarden van 2DR-8591A-00/01/10(EU) STOCK eraan toe te voegen zodat de motor weer op 3 cilinders loopt, met toegevoegde diagnostiek? Hulp wordt op prijs gesteld! @kento_ftecu @jason@ftecu.com @mike@ftecu.com

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo. Knippert u uw ECU op de bank?

Meld je aan of registreer je om te reageren.