Helpforum

flash tune

richardbe7011@gmail.comrichardbe7011@gmail.com Berichten: 7Verified User

Hallo, Ik vroeg me af of je je eigen ECU-nummer kunt flashen met een ander ECU-nummer van bestandsbeheer. Mijn ECU-nummer is 21175-1187 en de andere ECU is 21175-1194. Het ECU-nummer is van hetzelfde merk en model. De enige reden waarom ik vraag is dat voor de 1194 ECU sommige ECU-instellingen aan dit nummer zijn toegevoegd, zoals Decel-brandstofverlaging en voorraad O2, USB / ECT-fout, ook heeft deze pc-brandstofafwerking. Mijn ECU heeft dit niet in de ECU-instellingen. Ik heb Chris Gardell vorige week een e-mail gestuurd en hij vertelde me dat hij wat tijd aan mijn model had besteed en de Decel-brandstofverlaging, voorraad O2, enz. hetzelfde als voorheen. Er was niets veranderd, behalve dat de 21175-1194 ECU de dingen had waarvan Chris zei dat hij eraan toevoegde dat deze op dat ECU-nummer stonden. Als iemand van Flash tune die functies aan mijn ECU zou kunnen toevoegen, zou alles goed zijn. Daarom stelde ik deze vraag. Om het even welke hulp zou zeer gewaardeerd worden. Bedankt

Comments

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo Richard, Beide ecu's zitten in dezelfde groep, dus beide kaarten zullen werken. Mike

  • richardbe7011@gmail.comrichardbe7011@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Dank je Mike.

  • jay1986mustang@outlook.comjay1986mustang@outlook.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb ook een 1187 ECU. nadat ik dit had gelezen, besloot ik mijn fiets te flitsen met de onbeperkte 1194-melodie omdat ik een volledig uitlaatsysteem kreeg. Ik heb ook de vertraging van de brandstofonderbreking uitgeschakeld, maar nu heb ik een motorlampje voor een "EVAP-systeemontluchtingsregelklep "a" -circuit". meerdere keren geprobeerd te wissen en het komt meteen terug. is er iets anders tussen de twee ecu-nummers in de emissiesystemen? of door mij decel brandstofonderbreking uit te schakelen ervoor zorgen dat de emissiecode verschijnt? Ik weet dat ik die solenoïde niet heb losgekoppeld. Bedankt

  • richardbe7011@gmail.comrichardbe7011@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hé, ik deed hetzelfde en het controlelampje ging branden. Wat ik deed, was mijn fiets terugflitsen met de 1187 ECU, daarna deed ik de 3 ritcycli om het controlelampje te wissen. Het werkte! Wat ik toen deed was in de tuning suite zowel 1187 als 1194 ECU'S downloaden. Ik ging toen op de 1194 ECU en importeerde de Power Commander-kaart. Vervolgens heb ik de kaart voor TPS & RPM gekopieerd van 1194 ECU en vervolgens geplakt naar 1187 ECU TPS & RPM. Het werkte allemaal en geen check engine lampje. Ik hoop dat dit voor u werkt. Veilig rijden!

Meld je aan of registreer je om te reageren.