Supportforum

Blinkade fel ECU-programvara?

adameister@gmail.comadameister@gmail.com Inlägg: 2Verified User

Hej, jag flashade min 2020 med den obegränsade filen för 2020 ECU del 1332 innan jag insåg att den inte inkluderade alternativet QS Enable. Efter att ha läst igenom detta forum verkar det som att jag borde ha använt den obegränsade filen för 2018 ECU-del 1332, som inkluderar QS-alternativet. Kan du bekräfta? Om så är fallet, måste jag köpa en annan licens för att flasha den andra filen? Tack.

kommentarer

  • adameister@gmail.comadameister@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Strunt i, fick ett svar på mitt mail med rätt fil.

  • sleone86@yahoo.comsleone86@yahoo.com Inlägg: 3Verified User

    Jag tror att jag har gjort samma sak och hanterar det just nu. Jag flashade z400 obegränsad med andra nummer än min ecu i min cykel. Varje gång jag försöker återflasha med mina korrekta siffror står det ingen licens hittades. Frustrerande men mitt misstag. Jag har en 21 ninja 400 abs, några tips skulle vara mycket uppskattade

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

    Vänligen ange din ecu PN och filen som du först laddade in i den, försök också med lagerfilen (inte den obegränsade) som matchar din ecu artikelnummer och se att den fungerar.

  • m29workshop@gmail.comm29workshop@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Jag flashar min R6 frimeware av r7 och nu kan jag inte byta frimeware till lager, snälla hjälp mig

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

    problemet löst via e-post

Logga in eller registrera dig för att kommentera.