Tukifoorumi

Aktiivinen viritys ei lukemista

ambasnakeman@gmail.comambasnakeman@gmail.com Viestejä: 5Verified User
sisään H2

Olen yhdistänyt Active Tune:n ohjeiden mukaisesti. En näe lukemia ajon jälkeen Read (Ei käännetty avainta ja kytkettyä johtosarjaa vain pyydettäessä. Monitoritilassa ei näy reaaliaikaisia lukemia). Flash-tune itse pystyy lukemaan ja kirjoittamaan karttatiedostoja. Ainoastaan Active Tune ei toimi vaaditulla tavalla. Minulla on oletusarvoinen O2-anturi ECU-asetuksissa pois käytöstä. Pitäisikö tämä ottaa käyttöön?

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, en usko sen vaikuttavan asiaan. Sitä kannattaa kokeilla. Uskon myös, että lähetit myös sähköpostia. Siihen on vastattu ja sitä voidaan jatkaa siellä. Kiitos

  • ambasnakeman@gmail.comambasnakeman@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    HI FT ECU -tiimi, on työskennellyt kuukausia tämän asian parissa. Ensin lähetin moduulin sinulle testattavaksi ja ilmoitin, että se on terve. Olen sittemmin vaihtanut muutaman LSU4.9-anturin. Hassua kyllä, anturit pystyvät antamaan lukeman laajakaistamoduulille, kuten Innovate. Aktiivinen viritys ei koskaan tunnista mitään antureiden lukemaa ja ikuisesti Odottaa lambdaliitäntä -tilassa. Rehellisesti sanottuna olen melko pettynyt tässä vaiheessa, koska toivoin todella automaattista viritystä pyörän modien kanssa.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Hei Minkä pyörän kanssa työskentelemme?

  • ambasnakeman@gmail.comambasnakeman@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Kawasaki H2 2015

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Olen vastannut sähköpostiisi, joten jatketaanpa tästä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.