Helpforum

2021 GSXR-1000R hardfail "herstelpogingen overschreden"

Kubano78Kubano78 Berichten: 6Verified User

Knipperde een paar keer goed en elke keer dit bericht. Fiets heeft in een dode modus gestaan en start duidelijk niet. Moet echt mijn fiets repareren en aan de gang krijgen. Fietsharnas, de controles gedaan, de rest is in orde. Het zal lezen, maar wanneer het gaat schrijven, krijg ik deze melding.

Comments

  • Kubano78Kubano78 Berichten: 6Verified User
  • Kubano78Kubano78 Berichten: 6Verified User

    Iedereen?

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Berichten: 25Verified User
    bewerkt November 2022

    Zoek naar de diagnostische stappen waarbij u een paperclip in het harnas plaatst om te zien of de bedrading nog goed is. De mijne deed hetzelfde, R1M, maar door alle draden in de grotere ECU-connector opnieuw te plaatsen, verdwenen mijn problemen. Ik zal ze voor je proberen te vinden..

  • Kubano78Kubano78 Berichten: 6Verified User

    bedankt maar de testen waren allemaal goed. Het was de vergunning. Het herkende het als fraude, dus ging het op slot. Mike heeft het opnieuw ingesteld. Zo goed als nieuw. Fiets liep eerlijk gezegd beter. Ik denk dat het een goed idee is om af en toe opnieuw te flashen.

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Berichten: 25Verified User
    bewerkt November 2022

    Oke fijn voor je! Maar dit is de link naar de test waar ik het over had, waarvan ik denk dat je zei "alle testen waren goed", dus dit is voor iedereen die dit later leest: https://forum.ftecu.com/discussion/319/attention-hardware-test-for-6-pin-bike-side-harness-that-will-often-solve-your-issues#latest

  • Kubano78Kubano78 Berichten: 6Verified User

    @kgsiani@gmail.com Goed punt. Ja, ik ben over de rood/oranje gesprongen..geen brandstofpomp. hetzelfde met rood/geel...geen brandstofpomp. Continu 5v op Zwart/Oranje, Zwart/Geel. Toch goed om de test te doen. Zorg er natuurlijk voor dat jullie het juiste onderdeelnummer laden. Ik weet dat de ECU een bitch is om eruit te komen als je er niet aan gewend bent. Geloof me, het zal je wat maagzuur besparen.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User
    bewerkt January 2023

    Dat bericht wordt weergegeven wanneer er een knipperend probleem is en de gebruiker blijft het proberen zonder het communicatieprobleem op te lossen. Het staat gedurende meer dan 10 dagen geen nieuwe herstelpoging toe

Meld je aan of registreer je om te reageren.