Supportforum

Speedo correction r3

alius17@me.comalius17@me.com Inlägg: 4Verified User

Hej! Jag blinkade precis med ECU:n och allt verkar bra, men jag gjorde ett kedjehjulsbyte (1 tand mindre än lager i fronten) och min speedo är ganska avstängd. Finns det något sätt att korrigera hastighetsmätaren på min r3 via den blinkande mjukvaran? jag kunde inte hitta inställningen för det någonstans.. Eller är det en funktion som inte är tillgänglig? finns det något sätt att begära det? btw, jag tror att jag postade det här någon annanstans, vet inte riktigt hur, om möjligt skulle administratören kunna ta bort det andra inlägget?

kommentarer

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Inlägg: 178Staff User

    Hej, Vi erbjuder inte den funktionen för Yamaha R3.

  • alius17@me.comalius17@me.com Inlägg: 4Verified User

    Hej, tack för svaret. Är det möjligt att begära det?, och i så fall, hur går jag tillväga? Jag menar att r3 har varit ute ett tag och den här funktionen skulle hjälpa 2015-2022 r3 ägare.. Tack på förhand.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Inlägg: 178Staff User

    Hej Jag kommer att prata med FoU-avdelningen om det fram till 2020 eftersom det var det sista året som jag kan se utan ABS. Kom tillbaka med oss eller skicka ett e-postmeddelande för att komma tillbaka med oss.

  • alius17@me.comalius17@me.com Inlägg: 4Verified User

    Hej Mike, någon uppdatering om detta? Tack så mycket för din tid! Kan du också hjälpa mig att ta reda på var jag kan ladda ner eller köpa bränslekartor som till exempel fullt avgas men med ljuddämpare?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Inlägg: 178Staff User


    Det ser inte ut att bli det någon gång snart. Det finns andra hastighetsjusterare på marknaden som tar hand om det åt dig. Den bästa kartan du kan få kommer från en dynolåt från en bra tuner.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.