Helpforum

Snelheidscorrectie r3

alius17@me.comalius17@me.com Berichten: 4Verified User

Hoi! Ik heb net de ECU geflitst en alles lijkt in orde, maar ik heb een tandwielwissel gedaan (1 tand minder dan de standaard aan de voorkant) en mijn snelheidsmeter is een beetje uit. Is er een manier om de snelheidsmeter van mijn r3 te corrigeren via de knipperende software? ik kon de instelling ervoor nergens vinden. Of is het een functie die niet beschikbaar is? is er een manier om het aan te vragen? btw, ik denk dat ik dit ergens anders heb gepost, weet niet echt hoe, indien mogelijk zou de beheerder het andere bericht kunnen verwijderen?

Comments

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, we bieden die functie niet aan voor de Yamaha R3.

  • alius17@me.comalius17@me.com Berichten: 4Verified User

    Hallo, bedankt voor het antwoord. Is het mogelijk om het aan te vragen?, en zo ja, hoe ga ik te werk? Ik bedoel, de r3 is al een tijdje uit en deze functie zou bezitters van r3 2015-2022 helpen. Bij voorbaat dank.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    6NMqtE3QgVsHhTKGIOWqvxgA Hallo, ik zal er tot en met 2020 met de R&D-afdeling over praten, aangezien het het laatste jaar was dat ik kan zien zonder ABS. Neem contact met ons op of stuur ons een e-mail om contact met ons op te nemen.

  • alius17@me.comalius17@me.com Berichten: 4Verified User

    Hallo Mike, enige update over deze kwestie? Heel erg bedankt voor je tijd! Kun je me ook helpen erachter te komen waar ik brandstofkaarten kan downloaden of kopen, zoals bijvoorbeeld volledige uitlaat maar met geluiddemper?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User


    Het ziet er niet naar uit dat dit snel zal gebeuren. Er zijn andere snelheidsregelaars op de markt die dit voor u regelen. De beste kaart die je kunt krijgen, komt van een dyno-melodie van een goede tuner.

Meld je aan of registreer je om te reageren.