Tukifoorumi

Päivitetyt Quick Shift -anturit

octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User
muokattu May 2022 sisään Quickshifters ja Blippers

Hei, Mitä tulee päivitettyihin pikavaihtoantureisiin. Uusien anturiliittimien johtojen värit ovat erilaiset. Uusissa antureissa liitin Sinisellä ja Vihreällä johdolla on työntöpuoli ja oranssi ja keltainen veto. Terveiset

Kommentit

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com Viestejä: 12Verified User

    @octavio@ftecu.com hei mies, ehkä voit auttaa saamaan minut eroon täältä. Lisenssinumero B1B95D45 on jumissa flash-alustustilassa. Mikä tahansa mahdollisuus voisi nollata tämän puolestani

  • jidhafs@msn.comjidhafs@msn.com Viestejä: 1Verified User

    mikä on uusien antureiden päivitys

  • adrian_w@live.com.auadrian_w@live.com.au Viestejä: 5Verified User

    Quickshifter (Yamaha R6 ECU-pohjainen Quickshifter Kit (tyyppi 7)) lakkasi toimimasta (ostettu 3. joulukuuta 2021) ja käytin sitä pyörässä helmi-toukokuussa 2022 noin 10 kertaa ilman ongelmia, mutta lakkasi toimimasta heinäkuussa. Tarkistiko yleismittari jatkuvuuden, mutta työntö ja veto eivät toimi.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Jos lähetät anturin takaisin, voimme testata sen ja vaihtaa, jos se on viallinen.

  • buffsins@gmail.combuffsins@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei Mike, olen kotoisin Mumbaista, Intiasta. Minulla on GSXR 1000 (2013) Olen tilannut pyörän sivuvaljaat yhdessä Quick Shifterin kanssa. Nyt olen vilkuttanut ecua ja aktivoinut pikavaihdeasetuksen. Mutta FI-valo palaa jatkuvasti (C31) Ensin luulin sen johtuvan vaihteen asentotunnistimesta (GPS). Jopa (GPS) vaihdon jälkeen saan saman tuloksen FI-valolla (C31), eikä myöskään pääyksikössäni näy vaihteita. Toady menin hakemaan Dyno Tunea. Olin järkyttynyt nähdessäni, että kun irrotin pikavaihteen, kaikki FI-valot katosivat ja pyörä myös toimi hyvin. Huippu HP:ssa oli valtava ero noin 9 hv. Koska marraskuun 1. viikolla on drag-tapahtuma. Olisin todella kiitollinen, jos autat minua löytämään ratkaisun ongelmaani.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Hei, voitko lähettää minulle käyttämäsi karttatiedoston, niin autan sinua selvittämään sen?

  • buffsins@gmail.combuffsins@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Kiitos Mike, mutta ratkaisin ongelman. Se oli QS-anturi. Minulla on kuitenkin vielä yksi epäilys GSXR 1000 (09 -16) -malleista. Koska kaikilla sylintereillä on sama sytytysajoitus, mikä ei pidä paikkaansa varastokartoissa. Voitko plz valaista minua tästä?


  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    En rakentanut sitä karttaa, mutta parhaan tietämykseni mukaan ajoituksen vaihtelusta ei todennäköisesti ollut mitään hyötyä, koska niihin vaikuttavat pakokaasujen lämpötila ja sylinterin lämpötila.

Tämä keskustelu on päättynyt.