Helpforum

Schrijfpoging mislukt. Het patchen van afbeeldingsgegevens is mislukt.

wenxx10@gmail.comwenxx10@gmail.com Berichten: 7Verified User

Hallo, ik heb onlangs de bench side kit gekregen om de ECU van mijn EU Yamaha R7 2022 te flashen. Wanneer ik de ECU echter aansluit op de bench kit harnas en probeer de 2021 R7 - BEB-8591A-50(EU) Unrestricted in te schrijven de ECU, klaagt hij dat "schrijfpoging is mislukt. Het patchen van afbeeldingsgegevens is mislukt." Zoals ik heb opgemerkt, is het werkelijke onderdeelnummer op mijn ECU BEB-8591A-00. Kan het te maken hebben met het probleem? Bedankt

Comments

  • wenxx10@gmail.comwenxx10@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Zoals ik uit een van de belangrijkste berichten heb gezien, moet het ECU-bestand overeenkomen met het ECU-onderdeelnummer. Dus ik denk dat dat de vraag beantwoordt. Maar in dit geval, aangezien ik de juiste fole niet kan vinden in de verstrekte lijst (en ik kon dit niet hebben gecontroleerd/weten voordat ik bestelde), is er een manier om het bestand van mijn corresponderende ECU-onderdeelnummer op te vragen om toe te voegen?

  • wenxx10@gmail.comwenxx10@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Om het even welke ideeën?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, Heb je dit opgelost? Bij de Yamaha ECU's zou je deze naar ons moeten opsturen om voor het eerst gelezen te worden. Vervolgens wordt het voor gebruik toegevoegd aan Bestandsbeheer.

  • wenxx10@gmail.comwenxx10@gmail.com Berichten: 7Verified User
    1. Ik zie dat het bestand nu daadwerkelijk is toegevoegd, maar terwijl ik het opnieuw probeerde met het BEB-8591A-00-bestand, klaagt het nog steeds over dezelfde fout: Status: mislukt patchen van afbeeldingsgegevens Ik volgde de procedure waar: Geopend ftecu-software
    2. Opende de onbeperkte bestand voor BEB-8591A-00
    3. Device -> Write ECU
    4. Na pop-up over het aansluiten van de ECU-harnas, de bureauharnas USB aangesloten en ook de stroom I9fDOPtrAxLQuGH9UAevl ZyI klikte op OK in de pop-up
    5. Bevestigingspop-up over het toewijzen van een licentie aan de ECU -> Ja
    6. Foutmelding
    7. Kunt u alstublieft iets verder adviseren?
  • wenxx10@gmail.comwenxx10@gmail.com Berichten: 7Verified User
    bewerkt June 2023

    kaarten behalve volt-dwell), nu is het klaagt eerst over: Schrijfpoging mislukt. Probeer het opnieuw. Status: ongedefinieerde fout Als ik het dan opnieuw probeer, staat er: Geen geregistreerde ECU gevonden. Wilt u een nieuwe licentie aanschaffen voor deze ECU? Op basis van andere threads neem ik aan dat dit een reset nodig heeft? Kunt u alstublieft een cheque hebben?

  • staffan.ola.wallin@gmail.comstaffan.ola.wallin@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kon de BEB-8591A-00 voorraad-ECU schrijven. maar als ik nu hetzelfde maar onbeperkte bestand probeer te schrijven, zegt het dat het bla.bla.bla niet zal schrijven. Ik heb nog een licentie gekocht, maar dat hielp ook niet. mijn account is Staffan.ola.wallin@gmail.com, repareer dit nu.

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    opgelost.

Meld je aan of registreer je om te reageren.