Helpforum

Geen ECU init. op een niet-geflitste ECU

ebrunel@react.clebrunel@react.cl Berichten: 2Verified User

Heeft iemand problemen gehad met het flashen van een nieuwe ECU?, Ik probeer ECU's uit 2017 te flashen (zoals 4 verschillende eenheden, P/N 2MS-H591A-01) en bij alle blokkeert de software gewoon bij het initialiseren van de ECU. Het kan daar uren blijven staan zonder een bericht te sturen of een vergunning aan te vragen.

Comments

  • ivans510@hotmail.comivans510@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Ja, terug op 4 september 2022. Ik heb nu 2 afzonderlijke 2017 R3-ecu zonder licentie geprobeerd om te proberen te flitsen. Beide hebben hetzelfde hangen bij het initialiseren van de ECU, waar het nooit voorbij komt. Op 4 september 1 ECU geprobeerd, maar hij wilde niet initialiseren. Ik kon nog steeds een eerder gelicentieerde ECU flashen en vandaag 10 september kreeg ik een tweede ECU om te flitsen en nog steeds dezelfde ophanging. Heeft iemand hier al een oplossing voor bedacht?

  • ivans510@hotmail.comivans510@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Heb net een derde ECU geprobeerd die geen licentie heeft en nog steeds hetzelfde ophangen. Onderdeel # B02-H591A-01 2MS-H591A-00

  • ivans510@hotmail.comivans510@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Ok belde onlangs FT en Chris reageerde vandaag per e-mail om te bevestigen dat er een oplossing is gepubliceerd. Ik heb het net geprobeerd en kon nu een licentie toewijzen aan de niet-gelicentieerde ECU. Allemaal vast.

Meld je aan of registreer je om te reageren.