Helpforum

Als uw Tuning Suite-software vastloopt bij "Laden ..."

kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

We hebben ontdekt dat er bij sommige gebruikers een probleem optreedt wanneer ze voor het eerst proberen de FTECU Tuning Suite-software te downloaden / openen, of de software al maanden niet hebben geopend. De software stopt op de voortgangsbalk "Laden" en verandert niet. Als u dit probleem tegenkomt, is de oplossing om uw USB Data Link-kabel in uw computer te steken (alleen de kabel, deze hoeft niet aan een flash-harnas te worden aangesloten) en de software te openen. Het kan een paar seconden duren, maar uiteindelijk zou u het inlogvenster moeten zien verschijnen.

Comments

  • dimbusa13@gmail.comdimbusa13@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Hallo, ik heb dit probleem en ik sluit de USB-datalinkkabel aan, maar blijft nog steeds in het laden (2 laptops hetzelfde probleem). Ik zie in het configuratiescherm het apparaat (USB-serieel converter) maar niet geopend. Kan iemand controleren of dit mijn accountprobleem is. Bedankt

  • eric.sempson@gmail.comeric.sempson@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hallo allemaal, heb de tunersuite al een tijdje niet geopend. Eerste keer openen bleef het op het laadscherm hangen. De app verwijderd en vervolgens de nieuwste versie gedownload, de pc opnieuw opgestart en hetzelfde bleef hangen op het laadscherm. Ik kwam deze thread tegen en ik probeerde wat kento voorstelde, plaatste de datalink-usb-kabel en wachtte, maar er gebeurde niets. Dimbusa heeft u een oplossing gevonden voor uw vergelijkbare situatie? Mijn rijbewijs is bevestigd en het enige wat ik probeer te doen is de blip-kit aan mijn fiets toevoegen.


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Herkent uw computer uw USB-kabel als een "USB Serial Converter" onder Apparaatbeheer of wordt deze weergegeven als een niet-geïdentificeerd apparaat? Bedankt, Jason A.

  • troy.simmons@me.comtroy.simmons@me.com Berichten: 1Verified User

    Ik stopte de datakabel in, startte de software en het werkte.

  • bkevin216@gmail.combkevin216@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Het lijkt erop dat mijn software de USB-kabel niet herkent.

  • 89152444482@mail.ru89152444482@mail.ru Berichten: 1Verified User

    Hetzelfde probleem herkent de ecu niet, er wordt een fout geschreven, ik weet niet wat ik moet doen, ik heb alles meerdere keren gecontroleerd! sWAngjoKelGLvxnVjDWPTsl1sWAngjoKelGL sWAngjoKelGL0DQtbpXR6ChPsWAngjoKelGL

  • mike@tunedindustries.commike@tunedindustries.com Berichten: 3FTECU Dealer

    Hallo, Heb je geprobeerd de software te starten en in te loggen voordat je de USB-kabel aansluit?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User
Meld je aan of registreer je om te reageren.