Helpforum

KAWASAKI ZG1400 2015

100.motos@orange.fr100.motos@orange.fr Berichten: 20Verified User

Hallo, is het mogelijk om een Franse vakreferentie 21175-0759 te flashen met de Amerikaanse afbeeldingen. Met vriendelijke groeten

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, ik zou niet adviseren om uw Franse ECU het verkeerde onderdeelnummer of de verkeerde regio te laten knipperen. Die ECU is wel leesbaar. U kunt het bestand voorlezen, opsturen en development kan een bestand voor u maken. Houd er rekening mee dat het lang kan duren, omdat er op dit moment veel back-ups van zijn. Groeten

  • 100.motos@orange.fr100.motos@orange.fr Berichten: 20Verified User

    Hallo Bedankt voor het antwoord Ik nam het risico om te flitsen met een Amerikaans model, het werkte op de motorfiets, maar er zijn functies die niet werken De motorfiets start opnieuw op en werkt goed. Ik heb het bestand aan je doorgegeven via mijn ECU Play-account als je zelf kunt kijken als je tijd hebt. Dankjewel

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User
    bewerkt June 2022

    Hallo, Is het bestand dat u probeert mij het originele leesbestand van de ECU te sturen voordat er wijzigingen zijn aangebracht. Het is belangrijk dat we het originele ongewijzigde bestand van de ECU ontvangen, anders kunnen we er geen prototype van maken. Als je nog steeds het originele, ongewijzigde bestand van de ECU hebt, stuur het dan rechtstreeks per e-mail door, zodat ik het naar de ontwikkeling kan sturen. Groeten

  • 100.motos@orange.fr100.motos@orange.fr Berichten: 20Verified User

    Hallo ja, dit is het originele bestand van de motorfiets vóór enige interventie Dank u

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Ok, voel je vrij om het naar mij te e-mailen en ik zal het naar ontwikkeling sturen. Dus de ECU zou 2015 KAWASAKI ZG1400 21175-0759 en EU/Franse regio correct zijn? Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.