Helpforum

21-22 MT07 BAT-8591A-60 QS

Ik heb een klant die quickshifter wil toevoegen aan zijn MT07. Heb hem al hardware verkocht omdat ik dacht dat het compatibel zou zijn.

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, Van wat mij is verteld, zou het compatibel moeten zijn en zou er een methode moeten zijn om het handmatig te activeren in de servicehandleiding. Ik neem aan dat het hetzelfde zal zijn als de R7. Wachten op ontwikkeling om terug te komen om te zien of ze een QS-functie kunnen creëren om het te forceren, zoals mij is verteld dat de MT07 21-22 MT07 het zou moeten hebben. Groeten

  • utahweekendgarage@gmail.comutahweekendgarage@gmail.com Berichten: 9FTECU Dealer

    De MT07 heeft geen fabrieksoptie of accessoire quickshifter zoals de R7. Ik heb dit geverifieerd door naar Yamaha-accessoires te kijken en de gebruikershandleidingen en servicehandleidingen te lezen. De FTECU-quickshifter die ik voor dit model heb gekregen, kan worden aangesloten op het knipperende harnas aan de fietszijde.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Ja dat is voor MT/FZ07's t/m 2020. Voor 2021-2022 is er weer een kit uitgebracht. Het maakt gebruik van het R7 QS-harnas. We werken eraan om de functie toe te voegen aan de nieuwe BAT-bestanden. Ik kreeg te horen dat het zou moeten activeren zoals de R7 zou doen. Wachten op ontwikkeling om terug te komen om meer informatie te krijgen. Groeten

  • utahweekendgarage@gmail.comutahweekendgarage@gmail.com Berichten: 9FTECU Dealer

    Mooi, het lijkt erop dat het ECU-bestand is bijgewerkt om QSS-invoer mogelijk te maken. Het ziet er ook naar uit dat de website is bijgewerkt. Ik hoef alleen het QS-harnas te bestellen omdat ik hem al de oude kit met het Type 7-harnas heb verkocht. Ik zie nog geen installatiedocument, is er een in de maak?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, Ja, er is eindelijk een QS-optie in de flash-bestanden. We hebben momenteel geen vermelding voor het harnas zelf. E-mail mij of verkoop direct en we zullen in staat zijn om u een factuur te bezorgen voor het harnas zelf. Er zijn geen installatie-instructies voor de 21-22 MT07 QS. Het is echter bijna identiek aan de R7 quick shifter-installatie. De plug zit linksvoor naast de cilinderkop. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.