Supportforum

blinkande r1

gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Inlägg: 9Verified User

Jag läste ECU:n för att se till att inställningen var OK. Och försökte sedan skriva tillbaka, och det står att ingen licens hittades Vänligen meddela License nu: 00681D5D

kommentarer

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, jag kollade statusen för din licens och den är bra. Det låter som att du kan ha problem med hårdvaruanslutningen. Vänligen utför 6-stifts cykelsidsele-testet som finns på framsidan av forumet och rapportera tillbaka med dina resultat. Hälsningar

  • gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hej, jag har gjort 6-stiftstestet och ingen bränslepump startar och gjorde även voltmetertestet, som visade konstant 5,05 spänning.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Vilken ECU-fil försöker du flasha och stämmer den överens med ditt artikelnummer också? Är du noga med att följa uppmaningarna exakt? Hälsningar

  • gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hej, jag försöker flasha den här filen:

    Den här filen matchar min ECU. Det är inga problem att läsa filen från ECU:n, det är bara när jag försöker skriva. Jag kommer att göra ett nytt försök att vara säker på att jag följer stegen 100%. Jag är ganska säker på att jag gör allt rätt. Som jag har visat ECU tidigare, även om det var tillbaka 2018.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Ditt körkort är i gott skick och seletestet godkänns. Det enda jag kan tänka på är om du inte är inloggad, internetanslutningen är svag/instabil eller troligen är det något under blinkningsprocessen. Försök igen och låt mig veta hur det går. Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.