Helpforum

Geen reactie van ECU

donnymeronek12@gmail.comdonnymeronek12@gmail.com Berichten: 1Verified User

Ik heb een 2021 mt07 en wanneer ik hem probeer te flashen nadat ik de stappen op het scherm van de sleutel aan en het aansluiten van het harnas enz. heb doorlopen, krijg ik een foutmelding zonder antwoord. Na het lezen van een andere discussie controleer ik de spanning over de draden. Ik heb 5v van geel naar aarde, 5v van oranje naar aarde maar 0v van rood naar aarde. Ik controleer dan de continuïteit van de ecu-stekker naar het andere uiteinde van de kabelboom en ik heb een goede continuïteit. De rode draad zit in de juiste pin zoals ik meerdere keren heb gecontroleerd. Ik weet niet wat ik moet doen vanaf hier.

Comments

  • michaelhugogreene@gmail.commichaelhugogreene@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Een beetje geluk?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, Meestal wanneer u het probleem met geen reactie ontvangt, is dit te wijten aan een probleem met de hardwareverbinding of een onjuiste procedure. Heb je de 6-pins fietsharnastest uitgevoerd en de terminals gesprongen? Kunt u ook de stappen beschrijven die u neemt wanneer u probeert de ECU te schrijven? Groeten, Octavio

  • j.nelson.wright@gmail.comj.nelson.wright@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik loop momenteel tegen wat klinkt als exact hetzelfde probleem. Dezelfde foutmelding, dezelfde spanningsproblemen met de draden (R:0v, O:5v, Y:5v) na het uitvoeren van de 4-pins fietskabelboomtest. Na het opnieuw controleren van meerdere, kan ik geen problemen vinden met de plaatsing van de draad of losse verbindingen. Eventuele updates of suggesties met dit probleem?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hoi, j.nelson Ik geloof dat je op dit moment wordt geholpen. Ook voor de MT07 is het de 6-Pin Harness Test. Het 6-pins label verwijst naar de holtes in de connector voor het harnas. Ze zullen niet allemaal noodzakelijk bevolkt zijn. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.