Helpforum

Snelle shifter werkt niet na de laatste update

stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Berichten: 15Verified User

Sinds de nieuwe servermigratie flitste ik een wijziging voor mijn quick shifter die ik op 25 juni ontving. Ik probeerde een aandelenkaart te flitsen met alleen de QS aan, maar geen dobbelstenen. Er was een FAQ-sectie op de oudere site, maar deze is verwijderd. Ik probeerde te tikken op de positieve en negatieve polen aan de sensorzijde en de schakelaar te activeren, maar er gebeurt niets. Dit is van toepassing op de push- en pull-connectoren. Is de sensor defect of ...? In eerste instantie dacht ik dat mijn spullen vastzaten, dus ik probeerde het te forceren maar dat ging alleen maar hoger door het gas los te laten. Nooit meer ploffen of de versnellingen vrij aftasten. Ik opende de koppeling en nam alle platen eruit om te ontdekken dat het probleem niet de koppeling was, maar de sensor. Adviseer, alstublieft

Comments

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Met welke fiets werk je?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Berichten: 15Verified User

    RN22 R1, maar ik zie niet in hoe dat verband houdt met een mogelijk defecte schakelaar. Ik kan het circuit aan de duw- en / of trekzijde niet sluiten. (tussen haakjes, gebruikers kunnen hun berichten niet bewerken, dus aangezien ik mijn onderwerp hier op een mobiel heb ingediend, sta ik toe om mijn originele tekst beter in te dienen) --- Sinds de nieuwe servermigratie, heb ik een wijziging laten zien voor mijn snelle shifter die ik op 25 juni heb ontvangen. Knipperende dezelfde kaart met nieuwe QS-kill-tijden. Het flitste met succes, maar de QS reageert niet meer. Ik probeerde een stockkaart te laten knipperen met alleen de QS geactiveerd, maar geen dobbelstenen. Er was een sectie met veelgestelde vragen op de oudere site, maar deze is verwijderd, dus ik kan de QS-sensor niet goed oplossen. Eerst heb ik de QS-kabelboom losgekoppeld om te zien of de draad naar de ECU gesmolten of verstrikt is geraakt, maar van buitenaf zie ik er niets mis mee. Ik probeerde te tikken op de positieve en negatieve polen aan de sensorzijde en de schakelaar te activeren, maar er gebeurt niets (open lus en weerstandstest). Dit geldt voor de push en pull connectoren. Eerst dacht ik dat mijn versnelling vast zat, dus probeerde ik hem te forceren met meer kracht achter, maar dat schakelde gewoon een hogere versnelling in door de gashendel los te laten. Nooit meer ploffen (contact afgezet) of gevoel van het tandwiel vrij rondlopen. Ik opende de koppeling en haalde alle platen eruit om te ontdekken dat het probleem niet de koppeling was, dus het moet de sensor zijn. ---

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    "Ik probeerde de positieve en negatieve polen aan de sensorzijde aan te boren en de schakelaar te activeren, maar er gebeurt niets (open lus en weerstandstest)." Moet hier wat uitleg over hebben. Hoe "activeerde" je de schakelaar? Als u zegt "er gebeurt niets" met betrekking tot de weerstandstest, is er geen verandering, ongeacht de poging om de sensor te activeren?

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Berichten: 15Verified User

    de schakelaar activeren door aan de hendel te trekken om omhoog te gaan. Als ik zeg dat er niets gebeurt, bedoel ik dat het circuit niet sluit. Voor nu is het probleem "opgelost". Toen ik de QS demonteerde, liet ik hem vallen. Nadat ik het in huis had gebracht, leek het ineens weer te werken. Ik heb het weer in elkaar gezet en het werkt .... geen idee wat dit is / was.

Meld je aan of registreer je om te reageren.