Helpforum

Reageert niet

Ik heb een mt-07 uit 2021. Als ik de ECU ga schrijven nadat ik de sleutel aan en uit heb gezet, staat er "reageert niet". Ik heb geen idee wat ik fout doe. Help alsjeblieft

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, kunt u naar het tabblad Help gaan en vervolgens de interface testen? Vertel me wat het nummer is dat je krijgt met alles aangesloten sleutel uit, dan alles aangesloten en sleutel aan. Bedankt, Jason A.

  • Springfieldarmorym14@gmail.comSpringfieldarmorym14@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Met de sleutel eraf stuitert hij tussen de 20 en 30 Met de sleutel erop is hij 36

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Dat zijn de juiste waarden die u zou moeten zien. Zorgt u ervoor dat de run/stop-schakelaar op het rechter stuur in de run-stand staat? Dit moet de schakelaar zijn die ervoor zorgt dat de brandstofpomp wordt ingeschakeld wanneer u de sleutel omdraait. Ook als we naar de ECU schrijven, wil je er zeker van zijn dat je begint met alles aangesloten en de sleutel uit. Zodra u op Schrijf ECU drukt, wilt u de sleutel alleen inschakelen wanneer de software u daarom vraagt. Bedankt, Jason A.

  • Springfieldarmorym14@gmail.comSpringfieldarmorym14@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Ja, dat heb ik gedaan. Maar hij zegt nog steeds "Schrijfpoging mislukt. Probeer het later opnieuw".

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me een e-mail voor verdere hulp. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.