Helpforum

17-19 R6 Nieuw type Auto-Blip-sensor Werkt niet

Maar het werkte niet goed 17-19 R6 Auto-Blipper QS / Koppelingsloze terugschakelkit Duwen en trekken werkte op afzonderlijke oude sensoren Ik kan probleemloos verbinding maken. De sensor is gecontroleerd door een tester. Het nieuwe model is altijd bekrachtigd. Er is een verschil zoals hierboven. Ik denk dat het niet werkt door het verschil in methode voor elektriciteitsvoorziening. Weet u de oplossing niet? .

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Controleer uw e-mail.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Raadpleeg deze video voor het controleren van de sensorfunctie voor Auto-Blipper / Quickshift-sensoren: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo

  • jeff.dt@free.frjeff.dt@free.fr Berichten: 5FTECU Dealer

    Hallo Controleer de sensor. Als de sensor 3 draden heeft (2 of 4 hebben dezelfde kleur), werkt deze sensor niet. Als de sensor 4 draden heeft (elke andere kleur), werkt deze sensor. We hadden dit probleem en vonden de oplossing. in feite zijn de 3-draads sensor intern gekoppeld en de 4 draden zijn 2 afhankelijke schakelingen voor schakelen en duwen. Als je wilt, kun je een nieuwe sensor van Dynojet met 4 kleuren draad gebruiken en het werkt heel goed. We hebben Kirk enkele weken geleden op de hoogte gebracht van dit probleem

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User
    bewerkt July 2019

    Dit kan gebeuren als de pinposities van het harnas niet correct zijn. We hebben een paar harnassen gevangen die niet correct zijn gemaakt en ik kreeg te horen dat de hele batch was teruggeroepen, maar met recente personeelsproblemen is het mogelijk dat dit niet is gebeurd. hiervoor is geen andere sensor nodig ... zorg er alleen voor dat de groene draad is uitgelijnd met zwart op beide sensorkabels.

Meld je aan of registreer je om te reageren.