Helpforum

Hoe de juiste deuntjes vinden / maken?

XSR700OwnerXSR700Owner Berichten: 3Verified User

Hallo allemaal! Ik vraag me af waar of hoe ik mijn fiets echt kan inbellen. 2019 XSR700 met een uitlaat van twee broers en de luchtinlaatsnorkel verwijderd. Voorraadfilter en heb alleen de FTECU-kit erop. Ik gebruikte oorspronkelijk de onbeperkte basiskaart op zichzelf, maar wilde een beetje meer van een specifiek deuntje. Vroeg me af of iemand weet hoe of waar je een beetje meer goede afstemming op het ding kunt krijgen. Ik haat het om het te zeggen, maar ik wou dat ik net de 2WDW-flitser had, het leek een stuk eenvoudiger dan dit.. Helemaal geen haat, alleen ik.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De Tuning-kit is zeker meer voor de persoon die meerdere wijzigingen aan de fiets zou aanbrengen en dingen zelf zou aanpassen, in plaats van een flitser door iemand anders te laten doen. Beide methoden zijn geweldige opties, het is gewoon afhankelijk van wat je wilt. Heb je gekeken naar het toevoegen van pc-brandstofkaarten bovenop je onbeperkte bestand om te zien hoe die verandering aanvoelt? Je kunt nog steeds een bestand kopen bij 2WDW en ze het naar je laten e-mailen als je dat wilt. Bedankt, Jason A.

  • XSR700OwnerXSR700Owner Berichten: 3Verified User

    Hallo Jason! Ik ben de laatste tijd wat aan het rommelen met wat Power Commander-kaarten en het aanpassen van de brandstof in mijn eentje, maar het is duidelijk gewoon een beetje onnauwkeurig. Het werkt prima, eigenlijk een beetje beter dan alleen de onbeperkte / pc5-kaart op zichzelf uit de doos, maar ik kan het aan / uit-gas niet goed voelen, of echt zeggen of het rijk / mager is en waar. Is er ergens een tool ingebouwd in de software waar ik gegevens kan bekijken? Ik zou graag willen zien wat de ecu doet en welke veranderingen de O2-sensor maakt. Ik heb zoals 5-8%-brandstof toegevoegd, zoals alle bereiken van 0-50%-gas en 2500-7000 tpm en het helpt bij het snatchy-gas en enkele vermogensdalingen denk ik, maar ik weet het gewoon niet zeker en ik wil geen pijn doen de fiets

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De standaard O2-sensor is een smalbandsensor, dus het is absoluut nutteloos voor elk type afstemming als dat is waar u naar verwijst. We hebben onze ActiveTune-kit voor deze fiets en die zal nauwkeurige AFR's lezen en aanpassen aan de AFR-verhouding die is ingesteld. Die kit of op een dyno is de enige manier om je AFR af te lezen voor een goede afstemming. Ik zou willen voorstellen om de fiets naar een lokale dyno te brengen als die er is, het 2WDW-bestand te krijgen of een ActiveTune-kit te krijgen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.