Tukifoorumi

2014 - MT07 pikavaihdin ei toimi

mattis.decat20@gmail.commattis.decat20@gmail.com Viestejä: 3Verified User
muokattu January 2021 sisään FZ / MT 07
  • Hei, olen juuri asentanut ja ohjelmoinut pikavaihtajani. Minulla oli jo asennettu flashtune-sarja ennen sitä ja se toimi ongelmitta. Minulla oli siinä kartta dynojetistä. Ohjelmoituani ECU: n pikavaihtajani varten (kaikki sujui sujuvasti, ei virheitä tai mitään tekemistä) menin testrideen eikä se toiminut. Yritti uudelleen pari kertaa, mutta ei menestystä. Tarkistin jo kytkimen yleismittarilla. (Jatkuvuustesti: Ei toimi -> Ei piippaa ja ylläpitää -> piippaus) FTECU Quickshift Kit - Tyyppi 7
  • FT Data-Link ECU vilkkuva Kit - Type 9
  • ECU: 1XB - 8591A - 00
  • Apua olisi arvostettua!

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minkä siirtotunnistimen liittimen olet kytkenyt siirtosarjaan? Sillä, jolla on punaiset ja vihreät vai mustat ja vihreät johdot? Kiitos, Jason A.

  • mattis.decat20@gmail.commattis.decat20@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei Jason Red / Green push-kokoonpanoon. Onko myös normaalia, että pikaniirtokartassani minulla ei ole mahdollisuutta muuttaa tappoaikoja kierrosta kohden ja minulla ei ole siellä kuutta vaihdetta? Ystävällisin terveisin Mattis

  • mattis.decat20@gmail.commattis.decat20@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Työskenteletkö sinä sen parissa vai voinko saada lisää vinkkejä siitä, mitä voisin tarkistaa?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ok, se on oikea liitin vaihdevivun määritykseen. Käytät tyypin 7 siirtovaljaita, jotka yhdistyvät polkupyörän valjaiden toiseen päähän? QS-ajoituskartta ja näkemäsi vaihteet ovat tarkkoja QS V1.1 -laitteelle. Vaihde 1 on ajoitus vaihdetta 1 vaihdettaessa vaihteeksi 2. Vaihde 2 on ajoitus vaihde 2: n siirtymisestä vaihteeseen 3. jne. Tietysti ei ole vaihteita yli kuudennen, joten sinulla ei ole mitään vaihtaa kuudennesta. Haluaisin, että kokeilet muutama erilainen tiedosto minulle ja katso, muuttaako se sitä, mitä tapahtuu, kun QS ei toimi. Kaikki tiedostot 1XB-50, 1XB-70 ja 2RC-10 käyttävät QS v1.0: ta. Olen utelias selvittämään, ratkaiseeko QS-versio ongelmasi. Kokeile kumpaakin näistä tiedostoista ja ilmoita tulokset minulle. Kiitos, Jason A.

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Viestejä: 6Verified User

    Terveisiä, ennen tätä minulla oli samat ongelmat, joten yritin mitä ehdotit. Joten ecu oli 1ws 8591A 00, mikä qs oli qsv1.1, qs ei toiminut, joten yritin vilkkua 1ws 50, jonka qsv on 1.0, ja qs toimii kuin viehätys, joten kai 1.1: ssä on ongelma versio, toivottavasti apua kiitos!

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Viestejä: 6Verified User

    Terveisiä, ennen tätä minulla oli samat ongelmat, joten yritin ehdotettua. Joten ecu oli 1ws 8591A 00, mikä qs oli qsv1.1, qs ei toiminut, joten yritin vilkkua 1ws 50, jonka qsv on 1.0, ja qs toimii kuin viehätys, joten kai 1.1: ssä on ongelma versio, toivottavasti apua kiitos!

  • ashtongibson@live.co.ukashtongibson@live.co.uk Viestejä: 4Verified User

    hei, minulla on sama ongelma omassani, olen noudattanut kaikkia yllä olevia vaiheita uutta tiedostoa lukuun ottamatta, koska yrittäessäni se pyytää lisenssiä uudelle eculle, onko neuvoja? Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lisenssisi on vahvistettu, joten sinun pitäisi pystyä vilkkumaan ilman ongelmia. Ainoa syy, miksi se antaa sinulle viestin uudesta lisenssistä, on se, että et noudata ohjelmistokehotteita oikein, vilkkuu väärää tiedostoa tai sinulla on laitteistoyhteysongelma. Kiitos, Jason A.

  • ashtongibson@live.co.ukashtongibson@live.co.uk Viestejä: 4Verified User

    Hei jason kiitos nopeasta vastauksesta, onnistuin lataamaan tiedoston ja Quickshifter toimi noin 20 minuuttia. Olen testannut sitä yleismittarilla. Saan lukea, kun se työnnetään, mutta en ole varma, onko se oikein, voitko neuvoa jotain, mitä voin tehdä? kiitos Ashton

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu December 2021

    Hei, Anturissa on kaksi pistoketta: punainen/vihreä johtoliitin on PUSH ja musta/vihreä johtoliitin on VETÄ. Joten pyörässäsi olisi vain yksi niistä kytkettynä. Käytätkö pikavaihtoon PUSH- tai PULL-toimintoa? Testaatko jatkuvuutta yleismittarillasi? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.