פורום תמיכה

איך למצוא / ליצור מנגינות נכונות?

XSR700OwnerXSR700Owner הודעות: 3Verified User

שלום לכולם! תוהה איפה או איך אני באמת יכול לחייג את האופניים שלי. 2019 XSR700 עם אגזוז של שני אחים ושנורקל כניסת האוויר הוסר. מסנן מלאי ויש רק את ערכת FTECU שם. במקור השתמשתי במפה הבסיסית הבלתי מוגבלת בפני עצמה אבל רציתי קצת יותר מנגינה ספציפית. תהיתי אם מישהו יודע איך או היכן לעשות כוונון קצת יותר נכון על הדבר. אני שונא להגיד את זה אבל הלוואי שרק קיבלתי את הפלאש 2WDW, זה נראה הרבה יותר פשוט מזה.. אין שנאה בכלל חבר'ה, רק אני.

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, ערכת הכוונון היא בהחלט יותר עבור האדם שעושה שינויים מרובים באופניים ומתאים דברים בעצמו, בניגוד לביצוע הבזק על ידי מישהו אחר. שתי השיטות הן אפשרויות נהדרות, זה רק תלוי במה שאתה רוצה. האם בדקת להוסיף מפות דלק למחשב על גבי הקובץ הבלתי מוגבל שלך כדי לראות איך השינוי הזה מרגיש? אתה עדיין יכול לרכוש קובץ מ-2WDW ולבקש מהם לשלוח לך אותו באימייל אם תרצה. תודה, ג'ייסון א.

  • XSR700OwnerXSR700Owner הודעות: 3Verified User

    היי ג'ייסון! לאחרונה התעסקתי עם כמה מפות מפקדי כוח והתאמת דלק לבד אבל ברור שזה פשוט קצת לא מדויק. זה פועל בסדר, למעשה קצת יותר טוב מאשר רק המפה הבלתי מוגבלת / pc5 לבד מהקופסה, אבל אני לא מצליח לגרום למצערת ההפעלה/כיבוי להרגיש טוב, או באמת לדעת אם היא עשירה/רזה ואיפה. האם יש כלי מובנה בתוכנה איפשהו שבו אני יכול לראות נתונים כלשהם? אני רוצה לראות מה ה-ecu עושה ואילו שינויים מבצע חיישן O2. הוספתי כמו 5-8% דלק כמו בכל הטווחים של מצערת 0-50% ו-2500-7000 סל"ד וזה עוזר עם המצערת החטיפה וגם כמה ירידות בכוח אני חושב, אבל אני פשוט לא בטוח ואני לא רוצה לפגוע האופניים

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, חיישן O2 המניות הוא חיישן צר פס ולכן הוא חסר תועלת לחלוטין עבור כל סוג של כוונון אם לזה אתה מתכוון. יש לנו את ערכת ה-ActiveTune שלנו עבור האופניים האלה, שתקרא AFR מדויקים ותתאים ליחס AFR שנקבע. ערכה זו או על דינו תהיה הדרך היחידה עבורך לקרוא את ה-AFR שלך לכוונון נכון. הייתי מציע לקחת את האופניים לדינו מקומי אם יש כזה, לקבל את קובץ ה-2WDW או לקבל ערכת ActiveTune. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.