Tukifoorumi

Tyhjäkäynnillä 2017 R1

drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User
sisään R1

Hei, yritän nostaa tyhjäkäyntiä vuoden 2017 R1 -moottorissani, kun moottori on täysin lämpötilassa. Olen yrittänyt säätää lämmitys-/peruskäyttöpöytää, mutta näyttää siltä, että käyttölämpötilassa ei ole juurikaan eroa. Mietin, voiko sitä muuttaa ETV -kartoituksen avulla? Ja jos on, minun on vaihdettava kaasuläpän asentolomakkeen 1 ensimmäinen sarake 0 saavuttaakseni tämän? Katsoin myös moottorijarrutusta. Aiemmin nämä eivät näyttäneet hyväksyvän mitään muutoksia, koska kuulin, että moottorijarrutus tehdään ETV -kartan kautta vuodesta 2017 lähtien. Onko tämä nyt muuttunut? Kuten kun syötän eri numeroita taulukoihin, se näyttää hyväksyvän muutokset. En ole vielä kokeillut vilkkua pyörälle. Nostaisivatko nämä joutokäyntiä? Kiitos etukäteen.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Voit varmasti tehdä tämän säädön ETV -peruskartoissa. Voit myös lisätä sytytystä tarvittaessa. ETV Decel Comp -rajoituksia on avattu hieman testausta varten. Voit vapaasti kokeilla kyseistä osiota ja ilmoittaa, jos sinulla on ongelmia. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason, se on loistava, kiitos. Kokeilen Decel compia, olen todella iloinen, että se on nyt auki. Jos minun on säädettävä tyhjäkäynti ETV -karttojen avulla, minun on vaihdettava sarake nollaan? Olen tehnyt joitakin muutoksia sytytyskarttaan auttaakseni nostamaan joutokäyntiä, mikä toimi tiettyyn pisteeseen, mutta näyttää siltä, että sillä on katto, kuinka pitkälle se toimii. Kiitos taas

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Voit jättää skaalauksen ennalleen, mutta vain nostaa arvoa 1-3, luulisin riittävän. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Se on loistava, kokeilen sitä. Kiitos jälleen Jason.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei jason, yritin nostaa etv: n ensimmäiset solut tyhjäkäyntiin, mutta ne eivät nouse yli 1.01. Onko mitään keinoa avata niitä? Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kokeile nyt, sen pitäisi antaa sinun syöttää jopa 4.02 Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Kiitos Jason, kokeilen.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason Kiitos näiden solujen lukituksen avaamisesta, olen pystynyt tekemään muutoksia virransäästötilaan 1, mutta näyttää siltä, että virtatilan 2-4 solut ovat edelleen lukittuina 1.01: een. Pystytkö avaamaan myös ne? Kiitos taas kaikesta avustasi. Kokeilen salamaa myöhemmin tänään ja raportoin tehon 1 tulokset.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kyllä, vaihdoin vain virransäästötilaa 1. Ilmoita tuloksista. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason, joten olen tehnyt testin. Tyhjäkäynti ei muuttunut ollenkaan, vaikka kuinka paljon kirjoitin numeron. Joten katselin reaaliaikaista dataa pyörän käytön aikana. Kun solut on asetettu asentoon 4%, kun avaat kaasun varovasti todelliseen maailmaan 1%,, näet sen hyppäävän yhtäkkiä kohtaan 4% ja pudottavan sitten alas, kun vierit kaasua sen ohi. Voit myös kuulla kierrosten heiluvan, joten näyttää siltä, että se tulee voimaan vasta, kun todella avaat kaasun 1%: lle. Onko mitään tapaa lisätä nollasaraketta? Kiitos jälleen avustasi.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, muutin X -akselin skaalausyritystä nyt. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei, loistavaa, kiitos Jason! Yritän tänään töiden jälkeen ja raportoin uudestaan. (Olen Isossa -Britanniassa) Kiitos jälleen

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason, testasin juuri pyörää, sama tulos kuin eilen. Minulla on tunne, että skaalaus täytyy olla absoluuttinen nolla, jotta se toimisi, menen vain sen mukaan, mitä olen joka tapauksessa nähnyt. Pyörä ajoi täydellisesti muutetulla skaalalla, ehkä jopa hieman tasaisemmin kaasun nostossa, vain pienellä määrällä mitään. Onko mahdollista skaalata nollaan vai eikö ohjelmisto salli sitä? Kiitos taas kaveri.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ok, kiitos palautteesta, kokeile nyt, koska sen pitäisi mennä 0. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason Kiitos siitä. Olen juuri testannut pyörää ja kummallista, että sillä ei edelleenkään ole mitään merkitystä, vaikka se olisi maksimi 3,88. Skaalaus on nyt aiheuttanut myös kaasun hieman katkeamisen, kun se avataan suljetulta kaasulta. Olisiko mahdollista muuttaa skaalaus takaisin alkuperäiseksi? Onko mitään muuta tapaa nostaa tyhjäkäyntiä? Saatan päätyä asentamaan mekaanisen ruuvityyppisen säätimen tällä nopeudella! Kiitos jälleen kaikesta avusta tässä asiassa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Jos säädät skaalaus manuaalisesti, sinun pitäisi pystyä palauttamaan se sellaiseksi kuin se oli viimeisessä tiedostossa ei? Lisäksi se on melko outoa, koska se toimii täällä oleville pyörille. Ehkä EU -pyörissä on jotain erilaista, ja järjestelmä toimii eri tavalla. On vaikea sanoa varmasti, jos meillä ei ole EU -pyörää täällä. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason Yritin juuri muuttaa skaalausta takaisin, ja sen avulla voin muuttaa sitä, mutta en tallenna muutoksia. Heti kun suljen ETV: n ja avaan sen uudelleen, skaalaus on muuttunut takaisin asetukseksi. Voisitko tehdä sen uudestaan puolestasi puolestani? On sääli, että joutokäynti ei nouse, vaikka luulin sen todella uuden skaalauksen kanssa. Kiitos taas

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ok, kokeile nyt uudelleen, sen pitäisi olla siellä, mistä pidit ennen. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason, loistavaa, kiitos! Pitäisikö minun itse muuttaa skaalausta? Pystyin sytytyksen ajoituskartalle, kun säädin sitä. Kun olen pelannut ja kehittänyt asioita hieman, olisiko mahdollista muuttaa muut tehotilat samaan skaalaukseen? Kiitos jälleen kaikesta avusta tässä asiassa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kyllä sinun pitäisi pystyä muuttamaan sitä tietyissä rajoissa, mutta jos ei jostain syystä, se alkaa ainakin viimeisestä hyvästä arvosta, josta pidit. Ja kyllä, voin varmasti muuttaa niiden skaalausta vastaamaan sitä, kun testaat ensimmäistä tehotilaa ja kerrot minulle, että kaikki on hyvin. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Kiitos vielä kerran Jason. Päivitän tähän ketjuun niin miltä kaikki tuntuu jne. Toivottavasti saan myös tyhjäkäynnillä jotain selvää. tsemppiä kaveri.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason Olen tehnyt töitä viikonloppuna ja päättänyt, että pidän eniten tavallisesta skaalausmuodosta. Olisiko mahdollista muuttaa se takaisin alkuperäiseksi? 1,2,4 jne. Kiitos vielä kerran

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen juuri palauttanut sen sinulle. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Loistavaa, kiitos siitä Jason.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.